Hallo fiets mannen en vrouwen,
Ik ben op zoek naar een maatje man/vrouw, ben zelf een vrouw. Om volgend jaar mee te kunnen rijden naar wedstrijden/tourtochten. Eventueel samen trainen?
Ik denk zelf aan bijvoorbeeld Amstel Gold/ 2 daagse mergelheuvelland etc. Heb zelf helaas geen auto, vandaar!
Omgeving het Gooi. Ben zelf redelijk fanatiek.
grtjes
maatje voor tour/wedstrijden
- daniel1975
- Forum-lid HC
Op wielertoerist.nl wordt er heel regelmatig gezamenlijk gestart bij de wegtochten van toerclub Driebergen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Quote: Origineel geplaatst door franka op 12 November 2006
Ik bedoel het meerijden naar wedstrijden.
Een auto is makkelijk geef ik toe, maar met de trein gaat vaak ook. Zeker bij AGR, TBT, SRC etc, omdat daar vaak overnacht wordt. En de toertochten van de Driebergse kan je ook goed per trein bereiken. (En overnachten kan vaak bij 'vrienden op de fiets' adressen, heel handig).
Kortom kan je niet helpen met meerijden, maar OV is wellicht een alternatief?
Een auto is makkelijk geef ik toe, maar met de trein gaat vaak ook. Zeker bij AGR, TBT, SRC etc, omdat daar vaak overnacht wordt. En de toertochten van de Driebergse kan je ook goed per trein bereiken. (En overnachten kan vaak bij 'vrienden op de fiets' adressen, heel handig).
Kortom kan je niet helpen met meerijden, maar OV is wellicht een alternatief?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door franka op 12 November 2006
Ja oke, maar als je mensen vooraf leert kennen maakt dat dingen vaak wel een stuk eenvoudiger
Ja oke, maar als je mensen vooraf leert kennen maakt dat dingen vaak wel een stuk eenvoudiger

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ron Engels (lang hier niet meer gezien trouwens) kent wellicht mensen die je van diens kunnen zijn. Hij woont in jouw regio. Stuur hem eens een mailtje.
Succes.
Succes.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Hai Franka,ik woon in Huizen en train zelf op dit moment 2 tot 3 keer in de week afwisselend op de racefiets en op de atb,de ene keer train ik alleen en de andere keer met een groep vrienden,op zondagmorgen rijden we met een groep van 7 mountainbikers op de hei van Hilversum Bussum en Huizen maar als de weg droog is ga ik ook op de racefiets de weg op,mijn vrouw rijdt ook op de weg en op de atb,ik weet niet of je allen een racefiets hebt of ook een atb ik hoor het wel van je.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross
Hoi Franka,
Mocht je zin hebbeb om een keer mee te gaan fietsen..ik rij ook veel in het gooi en ben van plan volgend seizoen een aantal tochten te gaan doen. Ik heb ook autotje. Je kan me altijd mailen, mijn mailadres kan je vinden op mijn profiel hier op het forum. Groetjes
Mocht je zin hebbeb om een keer mee te gaan fietsen..ik rij ook veel in het gooi en ben van plan volgend seizoen een aantal tochten te gaan doen. Ik heb ook autotje. Je kan me altijd mailen, mijn mailadres kan je vinden op mijn profiel hier op het forum. Groetjes