Voor al je afspraakjes

trainen in Amsterdam

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27614
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 28 jan 2007 17:44

Het Cas, zag Skits en jouw naam net op SBS6! Spinningmarthon ofzo? Leuk hoor!

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 29 jan 2007 00:48

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 28 Januari 2007

Het Cas, zag Skits en jouw naam net op SBS6! Spinningmarthon ofzo? Leuk hoor!

Klopt! Eén van onze leden, het meisje dat ook naar Kenia ging e.d., werkte mee aan het programma. Zij moest dus een tegenprestatie leveren en deed dat dmv SKITS en de spinningmarathon. Helaas is het stukje waar ik samen met een ander meisje wat over SKITS vertel er uit gelaten...Desalniettemin een leuke ervaring. Dat TV-wereldje is wel een raar wereldje, toen zij in Kenia zat was ik "contactpersoon" en probeerde dus een boel te regelen maar alles verandert daar om de dag en alles "last-Minute".Waar zag je mijn naam dan? Heb mezelf alleen maar heeel kort voorbij zien schieten.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27614
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 29 jan 2007 10:52

Op die lijst met HRmax stond jouw naam....

scrymm
Forum-lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 19 okt 2006 20:08

scrymm 26 jan 2009 12:09

Even snel een vraagje: ik ga per volgende week beginnen met studeren in Amsterdam, ben een vrij fanatieke wielrenner, 19 jaar, wil dit jaar geen wedstrijden rijden, maar heb me wel ingeschreven voor de marmotte, wil gewoon redelijk fanatiek gaan fietsen, dwz 4 keer in de week, en miss nog 1 keer fitnessen. Wil dus graag bij een vereniging waar ze bijvoorbeeld 2.3 keer in de week trainen. Ik vind hard trainen leuk, heb hiervoor ook bij een vereniging gezeten, waar we rond deze tijd 2 keer in de week op de baan trainden, en zodra de klok was verzet de weg op gingen, ik heb al gehoord van skits, en olympia e.d. maar tot nu toe is voor mij niet helemaal duidelijk welke vereniging het beste bij mij past. Woon per volgende week in A'dam zuid-oost, miss dat dat ook nog een rol speelt en ga studeren aan de Uva.
Vandaag is morgen alweer gisteren

scrymm
Forum-lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 19 okt 2006 20:08

scrymm 28 jan 2009 12:02

hallo allen, ik heb inmiddels besloten om me aan te melden bij skitz, probleem is alleen dat zij pas beginnen met actief trainen vanaf april, dus ik ben nu opzoek naar een ander trainingsgroepje voor februari, maart. Ik ga de marmotte fietsen dus ik zou bij voorkeur 3 keer in de week trainen, veel duur en naturlijk ook intensief. Ik ben student dus ik heb overdag redelijk wat tijd. Ben 19 jaar, ga filosofie studeren aan de uva, houd van sport en reizen, bergbeklimmen, lezen. Alle reacties welkom
Vandaag is morgen alweer gisteren

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 01 feb 2009 12:54

[quote="scrymm"]hallo allen, ik heb inmiddels besloten om me aan te melden bij skitz, probleem is alleen dat zij pas beginnen met actief trainen vanaf april, dus ik ben nu opzoek naar een ander trainingsgroepje voor februari, maart. Ik ga de marmotte fietsen dus ik zou bij voorkeur 3 keer in de week trainen, veel duur en naturlijk ook intensief. Ik ben student dus ik heb overdag redelijk wat tijd. Ben 19 jaar, ga filosofie studeren aan de uva, houd van sport en reizen, bergbeklimmen, lezen. Alle reacties welkom[/quote]

Kijk hier maar effekes. http://www.wvamsterdam.nl/
kiekeboe

Plaats reactie