Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Edge 705 wil niet updaten via Webupdater

robiris
Forum-lid

robiris 15 jan 2011 20:07

Ik wil mn Edge van 3.1 naar 3.3 updaten via Webupdater maar het gaat steed fout. De edge wordt herkend maar op het moment dat Webupdater gaat downloaden zegt ie steeds:
Bestand of map is beschadigd en onleesbaar
Weet iemand welke map of bestand er wordt bedoelt? Ik kan de mappen op mn Edge gewoon benaderen en openen zowel op intern als op de sd kaart
Als wielrennen makkelijk was, zou het wel voetbal heten

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 jan 2011 22:51

Enige oplossing die ik kan bedenken is alles was op de Edge staat back-uppen (gewoon kopieren in de verkenner naar je hardeschijf) en vervolgens de edge laten formateren. Waarschijnlijk wil ie daarna wel weer.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

whocares
Forum-lid

whocares 16 jan 2011 07:36

[quote="robiris"]Ik wil mn Edge van 3.1 naar 3.3 updaten via Webupdater maar het gaat steed fout. De edge wordt herkend maar op het moment dat Webupdater gaat downloaden zegt ie steeds:
Bestand of map is beschadigd en onleesbaar
Weet iemand welke map of bestand er wordt bedoelt? Ik kan de mappen op mn Edge gewoon benaderen en openen zowel op intern als op de sd kaart[/quote]

Misschien helpt dit :

http://www.garmin.com/software/Edge605_705_330.gcd

Volgens mij moet je de oude verwijderen , iig kopieëren en ergens op je computer opslaan en de bovenstaande kopieéren naar je edge .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

robiris
Forum-lid

robiris 16 jan 2011 09:18

Dank jullie voor de snelle reacties het is reeds opgelost. Ik heb het interne geheugen idd geformateerd (eerst kopie gemaakt) er was 1 bestandje corrupt. Toen ging de update idd wel.
Als wielrennen makkelijk was, zou het wel voetbal heten

Plaats reactie