spot de prof!!!!!!!!
-
- Forum-lid
hier een leuk idee voor een nieuwe topic. heb je ergens een prof zie trainen of rijden, laat het dan weten in deze topic.
ik zal de spits afbijten.
heb deze morgen wouter weyland van quick step gezien, net buiten gent, aan de lichten bij nazareth. ik dee mijn raampje open en riep, blijven trainen,blijven trainen.Je had zijn verbaasde gezicht moeten zien!!!!!!
ik zal de spits afbijten.
heb deze morgen wouter weyland van quick step gezien, net buiten gent, aan de lichten bij nazareth. ik dee mijn raampje open en riep, blijven trainen,blijven trainen.Je had zijn verbaasde gezicht moeten zien!!!!!!
RIDLEY the speed weapon
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 06 Februari 2007
hier een leuk idee voor een nieuwe topic. heb je ergens een prof zie trainen of rijden, laat het dan weten in deze topic.ik zal de spits afbijten.heb deze morgen wouter weyland van quick step gezien, net buiten gent, aan de lichten bij nazareth. ik dee mijn raampje open en riep, blijven trainen,blijven trainen.Je had zijn verbaasde gezicht moeten zien!!!!!!
Wouter was waarschijnlijk compleet van slag door de originaliteit van je uitroep.
hier een leuk idee voor een nieuwe topic. heb je ergens een prof zie trainen of rijden, laat het dan weten in deze topic.ik zal de spits afbijten.heb deze morgen wouter weyland van quick step gezien, net buiten gent, aan de lichten bij nazareth. ik dee mijn raampje open en riep, blijven trainen,blijven trainen.Je had zijn verbaasde gezicht moeten zien!!!!!!
Wouter was waarschijnlijk compleet van slag door de originaliteit van je uitroep.
Quoten: Origineel geplaatst door jonytj op 06 Februari 2007
ik heb nog een foto van sven vantourhoud en jurgen van de walle samen
heb hen een tegengekomen op training en dan gevraagd of ik geen foto mocht nemen met gsm
grtz
bedoelde sven vanthourenhout maar kan niet zo goed typen
ik heb nog een foto van sven vantourhoud en jurgen van de walle samen
heb hen een tegengekomen op training en dan gevraagd of ik geen foto mocht nemen met gsm
grtz
bedoelde sven vanthourenhout maar kan niet zo goed typen
flanders, campa the best !!!!!!!!
hij staat er niet hoe komt dat ?
nogtand is dit de link zelf gemaakt
http://img62.imageshack.us/my.php?image ... houfk8.jpg
nogtand is dit de link zelf gemaakt
http://img62.imageshack.us/my.php?image ... houfk8.jpg
flanders, campa the best !!!!!!!!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door jonytj op 06 Februari 2007
miss domme vraag maar hoe heb jij dat dan gedaan ?
grzt
ik probeerde eerst de link van je, dat lukte inderdaad niet.. weet zo ook niet waarom, zou wel moeten.. toen maar gewoon op de afbeelding rechtermuisknop, kopieren, en plakken in dit schermpje... the old fashion way.. de door jou gebruikte manier zou eigenlijk wel moeten werken, maja
miss domme vraag maar hoe heb jij dat dan gedaan ?
grzt
ik probeerde eerst de link van je, dat lukte inderdaad niet.. weet zo ook niet waarom, zou wel moeten.. toen maar gewoon op de afbeelding rechtermuisknop, kopieren, en plakken in dit schermpje... the old fashion way.. de door jou gebruikte manier zou eigenlijk wel moeten werken, maja