Haroldd schreef:Kijk anders ook eens naar een overjarige, dat kan weer wat geld schelen.
Erg mooie bike moet ik zeggen.
Ultegra is inderdaad netjes en ik denk dat je dit gezien je 'verwachte' trainings km's ook wel nodig hebt. Maar gezien je budget moet een Ultegra zeker mogelijk zijn.
Ik ben vandaag nog even bij 12go wezen kijken. Daar zag ik de Trek 2.3
2010zien staan!
http://bit.ly/h9YbM9 Mooi fietsje. Is alleen wel 105 afgemonteerd. Ik heb zelf nog nooit Ultegra gereden, iemand met ervaring die mij HET verschil tussen 105 kan vertellen? Is het met mijn (verwachte) aantal kilometers echt aan te raden om Ultegra te nemen?
Houd ik nog zo'n 250 euro over voor mooie wieltjes, (Fulcrum racing 7 !?).
Ik ben niet erg bekend met dit merk, maar mooie fietsen inderdaad!!
Mijn trainer was al van plan om met mij en een teamgenoot wat zaken of te gaan omdat hij hier toch wat meer verstand van heeft. Die teamgenoot werkt ook nog bij een fietsenmaker, dus dat komt wel goed denk ik.
Superduke schreef:Sensa staat over het algemeen bekend om goede prijs/kwaliteit-verhouding. Denk ook dat je daar voor moet gaan als student zijnde. Voor exclusiviteit kun je altijd nog gaan als je wat meer te makken hebt en als je dat überhaupt wilt.
Ik heb ook wel gehoord dat Wilier gebruikt maakt van dezelfde frames als Sensa (geldt uiteraard niet voor alle types), dus voor die exclusiviteit/naam betaal je. Of dat het waard is moet je zelf beslissen.
Ik vond zelf die Supra RA24 wieltjes al redelijk 'exclusief' voor dit budget.

Los zijn deze ongeveer even duur als de Fulcrum Racing 7. En voor een fiets met standaard FR7 betaald je, naar mijn weten, meestal al wat meer. (mis?)
Nica schreef: Als de ts dat prima vind moet die het doen. Persoonlijk denk ik dat je bij salden wat meer kunt kopen als jee en 2010 kiest. Ik heb nu alleen bij willier helen omdat ik die mooi vind, maar is nu bij salden genoeg keus in de prijsklasse van 1100 soms heb je dan bijna 50% korting.
Dan zal ik, naar ik deze reacties nog een lees, toch maar eens op Salden gaan oriënteren. en die korting klinkt ook wel aantrekkelijk.
Allen in ieder geval hartelijk bedankt voor de reactie!
Peter