Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Sensa Trentino Custom of iets anders?

petertjeb
Forum-lid

petertjeb 19 jan 2011 17:13

Beste,
Even advies gevraagd.
Ik fiets al zo'n kleine 1,5 jaar. Sinds 4 maanden zit ik bij een club en ben ik toe aan een nieuwe fiets.
Mijn trainer zat te denken aan een Duell, maar dat zit boven mijn budget. De fiets moet ongeveer 1200-1300 euro kost. Ik ben ook maar een arme student! ;)
Als afmontage werd mij Shimano Ultegra aangeraden.

Zelf zat ik te denken aan de Sensa Trentino Custom. http://bit.ly/eupWi7
Is dit een goed idee? Iemand ervaring met deze fiets? Andere fietsen waar ik eerst naar moet kijken?

In de winter rijd ik er op op de rollenbank en in de zomer wil ik wedstrijden gaan rijden en maak ik (naar verwachting) zo'n 200-250 trainingskilometers per week.

Het zou mooi zijn als ze hem bij 12go hebben, dat zit namelijk om de hoek hier!

Mvg Peter
\'Spierpijn is een teken van ongetraindheid\' - Leunis

haroldd
Forum-lid

haroldd 19 jan 2011 20:38

Kijk anders ook eens naar een overjarige, dat kan weer wat geld schelen.

Erg mooie bike moet ik zeggen.

Ultegra is inderdaad netjes en ik denk dat je dit gezien je 'verwachte' trainings km's ook wel nodig hebt. Maar gezien je budget moet een Ultegra zeker mogelijk zijn.
Kritiek is altijd opbouwend.

nica
Forum-lid

nica 19 jan 2011 23:51

Ik rijd zelf intersens, dus een oude sensa, is niks mis mee, maar een mooie exclussieve fiets is toch wel mijn droom.

Hieronder 3 wat meer exclussieve fietsen die IK heel mooi vind, en die sommige ruim binnen je budget vallen. De eerste 2 zijn vooral erg goedkoop, de andere goedkoop en bij een erg fijne verkoper.
maar bij Salden staat wel meer binnen je budget, als je daar gaat kijken zal ik wel een teamlid mee nemen die er verstand heeft, want bij Salden kom je niet voor de service, doordeweeks krijg je al weer meer service dan in het weekend.

http://www.salden.nl/default.asp?pid=53 ... catid=2930