Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Commentaar op commentaar

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7988
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 13 jul 2022 15:43

Ik ben noodgedwongen op NOS over gemoeten omdat de VRT storing geeft op mijn CanalDigitaal. Kan Ducrot heel goed hebben maar dat drama van een shorttrack verslaggever is echt niet te doen!!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5310
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 13 jul 2022 15:45

Ducrot doet niet anders dan zichzelf herhalen. Dat in combi met wie er maar bij zit maakt het echt erg. Hoelang kun je het over het nieuwe wielrennen hebben?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7988
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 13 jul 2022 15:46

Gelukkig doet de vrt het weer bij mij
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 13 jul 2022 16:35

Ducrot mag ik wel horen maar die Joris wat een irritante verslaggever, laat die vent eens z’n mond houden.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Gebruikersavatar
synapse
Forum-lid
Berichten: 1100
Lid geworden op: 09 sep 2005 11:51

Gebruikersavatar synapse 14 jul 2022 11:41

Ik vind de verslaggeving bij de NOS prima!
Courir c'est mourir un peu

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16244
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 14 jul 2022 11:49

Vanwege twee F1 weekenden vaker naar de NOS gekeken (zappen naar 1 is makkelijker). Met Clement vond ik het goed te doen maar met Ducrot is het een ramp.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 14 jul 2022 14:55

synapse schreef: 14 jul 2022 11:41 Ik vind de verslaggeving bij de NOS prima!

Ik ook. Vooral altijd genieten van Ducrot. Hij rijdt gewoon omhoog op het buitenblad terwijl hij linkeballend loopt te roepen om z'n moeder. Dat is echt het nieuwe wielrennen, de menselijke maat is weer terug. Ik ben sprakeloos. Ongehoord. En ik ga alvast even uit het raam hangen om te kijken hoor, daar komt 'ie! Oef! Kijk hem eens harken joh! Ja, ga jij maar eens tien minuten met je vingers tussen de deur zitten, dat duurt pas lang. Met samengeknepen billen zit ik te kijken. En pats, hij wordt er gewoon nog even afgepierd.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5744
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 14 jul 2022 15:15

The RowingCyclist schreef: 14 jul 2022 14:55
synapse schreef: 14 jul 2022 11:41 Ik vind de verslaggeving bij de NOS prima!

Ik ook. Vooral altijd genieten van Ducrot. Hij rijdt gewoon omhoog op het buitenblad terwijl hij linkeballend loopt te roepen om z'n moeder. Dat is echt het nieuwe wielrennen, de menselijke maat is weer terug. Ik ben sprakeloos. Ongehoord. En ik ga alvast even uit het raam hangen om te kijken hoor, daar komt 'ie! Oef! Kijk hem eens harken joh! Ja, ga jij maar eens tien minuten met je vingers tussen de deur zitten, dat duurt pas lang. Met samengeknepen billen zit ik te kijken. En pats, hij wordt er gewoon nog even afgepierd.
En herhaal dit nog eventjes de komende 15 jaar bij elke etappe.
Dat is dus de reden dat ik Ducrot een beetje zat ben.
Er zit niets nieuws in de man.
Ik heb zelf een hang naar het verleden maar dat is niets vergeleken bij de heren Ducrot, Lubberding en Harmeling.

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 14 jul 2022 15:31

Theo V schreef: 14 jul 2022 15:15
The RowingCyclist schreef: 14 jul 2022 14:55
synapse schreef: 14 jul 2022 11:41 Ik vind de verslaggeving bij de NOS prima!

Ik ook. Vooral altijd genieten van Ducrot. Hij rijdt gewoon omhoog op het buitenblad terwijl hij linkeballend loopt te roepen om z'n moeder. Dat is echt het nieuwe wielrennen, de menselijke maat is weer terug. Ik ben sprakeloos. Ongehoord. En ik ga alvast even uit het raam hangen om te kijken hoor, daar komt 'ie! Oef! Kijk hem eens harken joh! Ja, ga jij maar eens tien minuten met je vingers tussen de deur zitten, dat duurt pas lang. Met samengeknepen billen zit ik te kijken. En pats, hij wordt er gewoon nog even afgepierd.
En herhaal dit nog eventjes de komende 15 jaar bij elke etappe.
Dat is dus de reden dat ik Ducrot een beetje zat ben.
Er zit niets nieuws in de man.
Ik heb zelf een hang naar het verleden maar dat is niets vergeleken bij de heren Ducrot, Lubberding en Harmeling.
Ik had hetzelfde hoor, bij Ducrot. Tot ik een paar jaar geleden bij toeval zijn podcast ontdekte (Crotcast, hij heeft helaas al een hele tijd geen nieuwe afleveringen gemaakt). Bij het luisteren kwam ik erachter dat Ducrot zich echt wel blijft verdiepen in het wielrennen, vragen blijft stellen en zaken goed kan uitleggen, begrijpelijk en ook nog met humor. Daardoor ben ik ook z'n commentaar weer gaan waarderen, ondanks alle dagelijkse open deuren 🤭

bankrenner
Forum-lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 05 mei 2015 11:10

bankrenner 14 jul 2022 15:40

Ik ben deze tour echt een zwevende kijker... waar normaal de NOS op de laatste plaats stond moet ik toch toegeven:

NOS -> valt me niet tegen, ik ben altijd tegen Herbert en Maarten en maar dit jaar kijk ik toch het meeste uren NOS.
Eurosport-> Reclame is matig en ik mis Karsten en Jeroen.. Bobby en Jan zijn niet om aan te horen.
Belg-> de vent op de motor geef ik een 1. en voor de rest valt het mij ook niet mee. Viva Velo is ook matig.

Gebruikersavatar
The RowingCyclist
Forum-lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 jun 2022 11:53

Gebruikersavatar The RowingCyclist 14 jul 2022 15:52

bankrenner schreef: 14 jul 2022 15:40 Ik ben deze tour echt een zwevende kijker... waar normaal de NOS op de laatste plaats stond moet ik toch toegeven:

NOS -> valt me niet tegen, ik ben altijd tegen Herbert en Maarten en maar dit jaar kijk ik toch het meeste uren NOS.
Eurosport-> Reclame is matig en ik mis Karsten en Jeroen.. Bobby en Jan zijn niet om aan te horen.
Belg-> de vent op de motor geef ik een 1. en voor de rest valt het mij ook niet mee. Viva Velo is ook matig.
Ja, helemaal mee eens. Ik kijk voornamelijk NOS, maar schakel ook eens naar de belg, vooral wanneer de assistent van Maarten Ducrot weer eens te enthousiast wordt. Gistermiddag was bijvoorbeeld echt niet te doen, met z'n veel te voorbarige 'Jumbo haalt revanche voor twee jaar geleden, blablabla de tour wordt hier beslist blabla'.
Op Eurosport mis ik ook Karsten en Jeroen, anders zou ik daar waarschijnlijk naar luisteren wanneer ik nos even niet kan aanhoren

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1381
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 14 jul 2022 16:27

Eurosport vind ik veruit het ergst. Deels door de commentatoren, maar wie wil er nu in hemelsnaam een halve koers reclame gezien hebben?

Plaats reactie