Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Wie kent dit frame?

henkv
Forum-lid
Contact

henkv 27 apr 2007 13:50

http://www.sergedutouron.com/zoom.php?lng=fr&id=844 

1000€, 1495 gram. Vind ik echt ongelofelijk mooi maar ik vind nergens ervaringen. Nu komt dat frame gewoon van een standaard framebakker af dus er zal ongetwijfeld een uitvoering zijn met andere stikkers. Wie weet onder welke naam dit frame eventueel nog meer te koop en nog mooier, heeft iemand gebruikers ervaringen?
Mijn trainingen op bikeplanner.com

jorrit10
Forum-lid

Gebruikersavatar jorrit10 27 apr 2007 14:10

Heb geen gebruikerservaring, maar zie ook: http://www.xerografia.eu/bestanden/XF1.JPG
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 27 apr 2007 14:17

Op carbonfreaks.nl staat ie ook. Is gewoon één van de vele Taiwanese frames die door honderden verschillen merken wordt gestickerd en op de markt wordt gebracht.

Wat mij betreft mag ie met het grofvuil mee, de Multipla onder de frames als je 't mij vraagt.

henkv
Forum-lid
Contact

henkv 27 apr 2007 15:14

bedankt voor de linken. Ik vond het gewoon mooi. Lang geleden had ik de 1é giant cadex die nu nog steeds op de rollen staat en momenteel rijd ik alu met carbon voorvork maar ik weet nog helemaal niets van de plussen en de minnen van dat spul. Wat betreft de naam, bv Time of weet ik veel, interesseert me geen *** als het aantoonbaar beter is word ik natuurlijk geinteresseerder.
Mijn trainingen op bikeplanner.com

carbonfreaks
Forum-lid

carbonfreaks 27 apr 2007 17:17

Hé Havana,
Associeer de spullen niet meteen met grofvuil maar zeg dat je het geen mooi frame vindt. Over de kwaliteit\ervaringen van het frame heb je verder niets te melden en dat werd toch gevraagd, nietwaar?
Multipla: Tja, het frame wordt door veel "fabrikanten" verkocht en dat zal wel een reden hebben. Zelfs een topmerk als Raleigh heeft de kwaliteit van dit frame ingezien!http://www.raleigh.co.za/index.php?opti ... &Itemid=66

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 apr 2007 17:29

Sinds wanneer is Raleigh een topmerk. Sinds de herstart in Raleigh ook niets meer dan 1 van de vele stickerbedrijfjes.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tiest
Forum-lid HC

tiest 27 apr 2007 17:36

Maar hij is wel een stuk mooier gestickerd dan alle andere frames die ik gezien heb (Raleigh dan hé) Ik vind bijvoorbeeld dat Xerografia frame zo oerlelijk is hetzelfde maar toch anders.Groeten,

erice3
Forum-lid

erice3 27 apr 2007 17:45

He die Raleigh heeft een Microsoft achtervork...

You can never be too Specialized

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 27 apr 2007 18:04

Carbonfreaks: met Multipla doelde ik uiteraard op die verschrikkelijk lelijke auto gemaakt door Fiat.

Misschien dat het nu ook duidelijk is dat ik het alleen over de looks had.

carbonfreaks
Forum-lid

carbonfreaks 27 apr 2007 18:32

Ok Havana, ik begrijp je statement; De FIAT Multipla is inderdaad niet bepaald een mooi autootje. Het is alleen zo dat zoveel forumbezoekers ongevraagd hun mening geven.
FOUTvraag = Wat zijn jullie ervaringen met?Antwoord = Ik vind 'm oerlelijk.
GOEDvraag = Wat zijn jullie ervaringen met?Antwoord = Ik rij al een jaar op...Super lekker fietsje..Goede kwaliteit etc.(Geen evaringen of kennis van het gevraagde = Geen bericht plaatsen!)
AM: Ok, geen topmerk meer maar voor veel fietsers een bekende naam.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 27 apr 2007 18:42

mmm dus als ik het goed begrijp mag je alleen iets vermelden over een artikel als je er ervaring mee hebt volgens Carbonfreaks...(wist niet dat het een mod was tegenwoordig)
wordt erg rustig op het forum dan.....
Ik denk dat je je wat minder aangevallen moet voelen als het over een artikel gaat wat je zelf verkoopt. Als je er voor kiest om een artikel te gaan verkopen onder eigen naam (wat ook nog eens op looks beoordeeld kan worden) zal je altijd voor- en tegenstanders hebben.
Dat mensen reageren op iets wat gevraagd wordt (en of die reactie na terecht is of niet) zal je toch wel vaker tegenkomen op een forum.
Uiteraard geeft dat ook het recht om te reageren maar ga mensen nou niet vertellen dat ze niet MOGEN reageren.

"Try not. Do or do not......there is no try"

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 27 apr 2007 18:48

Bovendien link ik gratis naar je site, waarvan akte.

Plaats reactie