Ik zag dat er zonder enige melding een 2 berichten waren verwijderd bij het topic titanium fietsen.
Dit ging over de test van titanium fietsen en frames die het blad Fiets zou gaan doen in het volgende nummer.
Ik gaf hier wat "kritiek" op de manier waarop Fiets testen uitvoert.
In het bericht stond het volgende, het kwam erop neer dat ik vond dat de testen in het blad Fiets, geen echte test was van frames of fietsen maar meer een rijimpressie van de fietsen. De eindconclusie is vaak dat erbij de testen geen winnaar of verliezer is, en dat er bij de eindconclusie voor een ieder wel een geschikte fiets uit de test aan te wijzen afhankelijk van het gebruik.
Iemand vond het dus nodig dit bericht te verwijderen!
Ik heb hier weleens gelezen dat de moderators geen banden en connecties hebben met het blad Fiets.
Na verwijdering van dit bericht betwijfel ik de "neutraliteit" en verwacht dan ook een verklaring. Ik ben benieuwd of dit in de openbaarheid kan of dat dit ook afgehandeld wordt via PM.
Verwijdering bericht
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
[quote="MackersV2.0"]Je bedoelt dit?
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=7051&page=11[/quote]
Mijn nederige excuses, ik was er van overtuigd dat ik dit in het titanium fietsen topic had gepost!
Nogmaals excuus, maar ik was er nogal verbaasd over als het werkelijk verwijderd zou zijn. Niet dus.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=7051&page=11[/quote]
Mijn nederige excuses, ik was er van overtuigd dat ik dit in het titanium fietsen topic had gepost!
Nogmaals excuus, maar ik was er nogal verbaasd over als het werkelijk verwijderd zou zijn. Niet dus.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fijn, kan die dus op slot 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!