Hallo iedereen,
Nu ik eindelijk overgestapt ben naar schijfrem voor en achter mag dit wiel weg! Het wiel heeft geen 500km op de teller! De stickers zijn nog goed, enkel de sticker op de naaf is weg. Het wiel heeft een ceramische velgrand en loopt nog perfect recht. Ik had gedacht aan een prijs van €150...
Weet niet of een foto nodig is... Het is het model met de zwarte naaf...
Met vriendelijke groet,
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Mavic Crossmax SL ceramic v-brake voorwiel
-
bo11gevers
- Forum-lid
-
bo11gevers
- Forum-lid
Hallo,
Nee het achterwiel wordt nog gebruikt... Het ging om een set met schijf achter en velgrem voor. Vooraan is nu ondertussen ook schijf geworden vandaar dat het voorwiel weg mag...
Groeten
Nee het achterwiel wordt nog gebruikt... Het ging om een set met schijf achter en velgrem voor. Vooraan is nu ondertussen ook schijf geworden vandaar dat het voorwiel weg mag...
Groeten
Op zich ben ik wel geinteresseerd, maar ik lees SL wielen, maar met zwarte naaf. Dan denk ik, dat kan niet kloppen.
Volgens mij is de SL met zilveren naaf, en de XL met zwarte naaf.
Heb je een foto voor me, check mailadres uit me gegevens.
Volgens mij is de SL met zilveren naaf, en de XL met zwarte naaf.
Heb je een foto voor me, check mailadres uit me gegevens.
-
bo11gevers
- Forum-lid
Hallo,
Sorry dat ik nu pas reageer (heb het de laatste tijd erg druk), maar zowel men al aangaf gaat het dus om de het bovenstaande voorwiel... Ik heb nieuwe prijs: 100
Sorry dat ik nu pas reageer (heb het de laatste tijd erg druk), maar zowel men al aangaf gaat het dus om de het bovenstaande voorwiel... Ik heb nieuwe prijs: 100
-
bo11gevers
- Forum-lid
Hallo,
Ik zal je morgen een mailtje sturen met wat foto's! Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen maar hier staan ze: http://www.kapaza.be/detail/6958875/
Groeten!
Ik zal je morgen een mailtje sturen met wat foto's! Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen maar hier staan ze: http://www.kapaza.be/detail/6958875/
Groeten!