Over de wielersport en zijn beoefenaars.

TIP: sporza jaarcompilatie wielerseizoen

pjotr
Forum-lid
Berichten: 947
Lid geworden op: 19 aug 2005 21:54

pjotr 04 nov 2007 22:58

Ik vond het mooie uitzending, alleen beetje overheerst door Boonen. Er waren toch genoeg mooie prestaties van andere Belgen?!
Anti-Spacers!

alexandertcr
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 mei 2007 16:43

alexandertcr 04 nov 2007 23:59

Is deze uitzending op internet te vinden?

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 05 nov 2007 12:52

C a s r a n schreef:Ze hebben toch maar mooie alle koersen over Nederlands grondgebied overgeslaan, niet? :D


Moet jij niet ergens een stukje gaan joggen of zo....:rolleye:

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 nov 2007 13:34

intersantos schreef:Moet jij niet ergens een stukje gaan joggen of zo....:rolleye:



Héhé, 't was dan ook wachten op de eerste Nederland die dacht dat ik dat serieus meende :D
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 05 nov 2007 17:03

C a s r a n schreef:
intersantos schreef:Moet jij niet ergens een stukje gaan joggen of zo....:rolleye:



Héhé, 't was dan ook wachten op de eerste Nederland die dacht dat ik dat serieus meende :D


Geintje Casran...
Is dit wellicht niets voor jou?
http://www.avr69.nl/RBR2/index.htm

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 05 nov 2007 21:57

Montfort in de Vuelta... Ik heb mijn loep er niet opgelegd, maar volgens mij heb ik geen enkel beeld van hem gezien he... Wel van die gast die is afgestapt, Devolder, maar dat is dan ook een echte Belg... Nee, verder best een aardig overzicht. Wel Vlaams natuurlijk, er kwamen wedstrijden voorbij die mij een beetje te niemendallerig waren.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 nov 2007 23:19

Snow schreef:Ha, je had Casran wellicht WEL op de kast gekregen als je gevraagd had of hij niet een rondje moest gaan trimmen.
Toen ik nog veel liep had ik daar in ieder geval een bloedhekel aan.



Trimmen, toch even hard nadenken wat dat Hollands woord nu weer betekent... hmmm...

Die Run-ATB-Run van Reusel ken ik trouwens, maar winterduatlons passen niet in mijn programma en spreken me ook niet echt zo aan. En als elke organisatie van dat soort eventen evenveel te wensen overlaat als het NK Duatlon in Oss dat ik meedeed, dan heb ik een broertje dood aan duatlonnen in Nederland :(
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4529
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 06 nov 2007 00:01

Kan me nog een aantal jaar terug herinneren dat de wielerjaaroverzichten om te smullen waren, dit jaar vond ik het maar 'n matig overzicht van Sporza.

Van wat voorheen (ooit) wereldbekerkoersen waren, waren nauwelijks beelden. Amstel, Luik, Tours, Lombardije... flitsen of zelfs helemaal niets... En dan wel DeVolder in het amarillo laten zien... en Boonen in Kuurne laten zien...wat een chauvinisme van de vlamingen... TOTAAL geen representatief overzicht...

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 06 nov 2007 00:35

Ik had door dat het plagen is hoor, Snow. Maar "trimmen" is hier idd niet gekend!

@ KXlight: 'k vond het onderhoudend om zien, maar je hebt gelijk dat het niveau van dit wielerjaaroverzicht idd te wensen over liet.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

-robin-
Forum-lid
Berichten: 170
Lid geworden op: 03 jun 2007 16:14

-robin- 06 nov 2007 02:01

Trimmen is hier in Belgie wel gekend:
-ik kan een haag trimmen
-ik kan een baard/kapsel trimmen

Maar een rondje trimmen ....

Plaats reactie