Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Fast Forward wielen

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 23 okt 2007 13:45

wacht niet af en zoek.
Het is eigenlijk wel grappig: je vraag klinkt als: ik wil een volkswagen kopen, en ik vind het een mooie auto. Nu zit er echter een motor in van Porsche, en ik weet niet zeker of die wel goed is in die mooie volkswagen.

DT240 zijn zowat de meest geprezen naven die er zijn, samen met Campagnolo, Dura-ace, Chris King, White Industries, Tune. Er zijn hele fora over volgeschreven, dus zoeken kan echt helpen.
De FFW wielen zijn quá velgen vervaardigd in Taiwan of China, in Nederland worden de naven erin gespaakt. Heb er ook al een setje in handen gehad en zagen er netjes uit. Als je vertrouwen hebt in de velgen zijn het m.i. wel zijn prijs waard.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 23 okt 2007 14:47

Velgen zijn no name en komen uit Taiwan: prima produkt kan weinig mis mee (vooral de tube velgen). Spaken zijn van Sapim en de naven zijn 24 spaaks DT (lastig te krijgen en simpelweg goed).
Dus in deze combi gewoon een goede set (met de Ritchey naven heb je ook weinig problemen als je maar uit de regen blijft)

ffwd
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mei 2007 23:56

ffwd 26 okt 2007 17:22

Hallo,
Snow: allereerst wil ik je bedanken voor de complimenten over onze service. En ja, ik kan bevestigen dat je in November je set C58 met DT Swiss 240s naven zult krijgen. Bedankt voor je geduld!

Lars: De Ritchey WCS naven zijn inmiddels vervangen door FFWD naven. Kwalitatief staan deze op hetzelfde niveau als Ritchey WCS naven. Ik wil overigens nog wel kwijt dat WCS naven NIET hetzelfde zijn als American Classic. Dat was 3 a 4 jaar geleden wel het geval, maar nu niet meer. Ritchey en FFWD naven zijn iets zwaarder dan American Classic, maar ook iets duurzamer.
Als upgrade worden de T50's ook aangeboden met DT Swiss 240s naven. Deze zijn ondertussen ook op de site te bewonderen. Deze T50 worden ook als cyclocross set aangeboden. Ook met DT Swiss naven, maar dan in 28 gaats, zowel voor als achter.

Voor volgend seizoen (leverbaar vanaf Februari) komt er nog meer moois. Onder andere een setje lichtgewicht wielen (circa 1.000 gram) met lage carbon velgen en DT Swiss 190 Ceramic naven. Ook komen er halfhoge carbon wielen (40mm) in zowel tube als draad uitvoering.

Vanaf Januari zullen deze nieuwe producten op de site te zien zijn.

Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn, ik waardeer het als de moeite wordt genomen me rechtstreeks te benaderen: henk@ffwdwheels.com

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27566
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 26 okt 2007 18:34

Mijn compliment voor deze keurige reactie. Zouden veel producten een voorbeeld aan kunnen nemen. Keep us posted. Grote klasse!

Plaats reactie