Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze enquete in te willen vullen. Het gaat niet over fietsen, maar we hebben zoveel mogelijk respondenten nodig. Het onderwerp is watersport.
http://www.createsurvey.com/c/59970-7gBPid/
Alvast hartelijk dank!
Enquete
En nog een in the pocket.......
Begon me wel in eens heel oud te voelen, aangezien ik tot de oudste categorie > 30 hoor. Doe er voor mijn lol de volgende keer ook ff 55+ bij . Ik voel al zo'n mentale druk door kaler worden, dit kan ik er niet bij hebben:D:D
Begon me wel in eens heel oud te voelen, aangezien ik tot de oudste categorie > 30 hoor. Doe er voor mijn lol de volgende keer ook ff 55+ bij . Ik voel al zo'n mentale druk door kaler worden, dit kan ik er niet bij hebben:D:D
Groet,
Mike
Mike
Ingevuld. Bij inkomen gaat het om bruto inkomen neem ik aan? Anders moet je dit er ff bij zetten 

@mike biker: Uit ons vooronderzoek is gebleken dat de mensen die actief waterskiën en wakeboarden in de leeftijdscategorie t/m 25 jaar, vandaar deze groepen.
@Havana: Gaat inderdaad om bruto-inkomen. Ik zal het even veranderen.
Alvast hartelijk dank, en iedere ingevulde enquete wordt op prijs gesteld.
@Havana: Gaat inderdaad om bruto-inkomen. Ik zal het even veranderen.
Alvast hartelijk dank, en iedere ingevulde enquete wordt op prijs gesteld.
Anti-Spacers!
ingevuld, altijd leuk zo'n enquete,
veel research plezier!
Overigens, de vraag over etnische achtergrond vond ik eerst wel vreemd overkomen in de zin van wat dat uberhaupt met sport te maken heeft, maar ik kan mij zo voorstellen dat je a.d.h. van je onderzoek bepalen wilt of etniciteit van invloed is op de keuze van een bep. sport, i.h.b. watersport, of andere activiteiten?
veel research plezier!
Overigens, de vraag over etnische achtergrond vond ik eerst wel vreemd overkomen in de zin van wat dat uberhaupt met sport te maken heeft, maar ik kan mij zo voorstellen dat je a.d.h. van je onderzoek bepalen wilt of etniciteit van invloed is op de keuze van een bep. sport, i.h.b. watersport, of andere activiteiten?