Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Account Zorro werkt ine ene niet meer?

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 01 jan 2008 15:19

Hoi Mods,

Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

Inloggen met account 'Zorro' werkt sinds vandaag 1 Januarie 2008 niet meer. Ik weet zeker dat ik het wachtwword niet veranderd heb. Het enige wat ik gisteren heb gedaan was mijn email adres uit het profiel verwijderd.
Nu wil dus dat de enige manier om je password te resetten is via.......email juist ja :(

Nogal lastig aangezien ik nog wat PM berichten had staan.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 jan 2008 17:13

Ik kan er weinig aan doen, Sharkman heeft hetzelfde pas gehad. Die wilde ook z'n e-mail adres weg halen, maar als je dat doet dan is je e-mail adres uit de database. Wat ik ook probeer ik krijg de boel dan niet meer aan de praat (niemand kan in de database behalve de provider). Ik zal het er op het lijstje van forumverbeteringen erbij zetten. Je moet dat e-mail adres gewoon niet kunnen weghalen. Iets lager staat namelijk een vakje met "e-mail adres tonen"
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 01 jan 2008 17:27

[quote="Amclassic-fan"]Ik kan er weinig aan doen, Sharkman heeft hetzelfde pas gehad. Die wilde ook z'n e-mail adres weg halen, maar als je dat doet dan is je e-mail adres uit de database. Wat ik ook probeer ik krijg de boel dan niet meer aan de praat (niemand kan in de database behalve de provider). Ik zal het er op het lijstje van forumverbeteringen erbij zetten. Je moet dat e-mail adres gewoon niet kunnen weghalen. Iets lager staat namelijk een vakje met "e-mail adres tonen"[/quote]

Hoi Am,

Da's dan zwaar klote van de bok. Sorry!! Ik ken Sharkman zijn specifieke geval al weet ik niet wat er nu daadwerkelijk voorgevallen is.

In mijn geval was het zo dat ik inderdaad mijn email adres weghaalde (ja, dat vakje "email adres tonen' gebruik ik nu ook ;), en de zaak bijgewerkt heb. Ik heb zeker mijn wachtwoord niet veranderd en toch kom ik er nu niet meer in met 'Zorro'. PMs kwijt en ik kan oude posts niet meer aanpassen :(

Ik heb allerlei variaties op een oude account van me losgelaten (wachtwoord bijwerken zonder maar iets in die drie velden in te vullen b.v. maar dan krijg ik een foutmelding, email adres verwijderen etc....).
Het lijkt wel of er iets in de database corrupt is geraakt.

Je hebt gelijk. Dat email adres moet gewoon een verplicht veld worden.
Wat ik echter niet begrijp is het feit dat alleen de ISP grip op die database heeft. Het is een Service Provider.......geen die Service dan!! Een klant, in dit geval Fiets.nl, laat de web site hosten door een ISP maar moet dan toch volledige controle hebben over de eigen applicaties e.d. maar natuurlijk wel binnen de vooraf afgesproken Service Level Agreements........


@Sharkman. Jij haalde ook gewoon je email adres weg en kon daarna niet meer aanloggen met 'Sharkman'?

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 02 jan 2008 17:38

Hoi Mods,

Het bleef me bezighouden wat er nu daadwerkelijk aan de hand was en dus heb ik even een test account aangemaakt (SuperPrutser).
Vervolgens in het profiel het email adres volledig weggehaald.

Ik kon nog steeds af-en aanloggen zonder problemen. Echter......na een uurtje of wat (Account aangemaakt om 14:12 en wederom getest om 16:00) probeerde ik weer aan te loggen en werkte het in 1 keer niet meer (Ja, 100% zeker dat ik het correcte password gebruikte in combinatie met Upper/Lower case).

Dus aan eenieder. Haal je email adres NIET uit je profiel weg omdat je dan:

1- Na enige tijd niet meer in kunt loggen ook al gebruik je de correcte gegevens
2- Er geen manier is om dan je password te resetten aangezien dat een email adres vergt en die is er niet meer ;)

Het selecteren van de optie 'Laat e-mail zien in het profiel' geeft geen login problemen.

AM, dit moet inderdaad asap gefixed worden waarbij dat email veld in het profiel ingevuld moet worden en niet blanco mag zijn.

Mvg, Zorro

We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

henkv
Forum-lid
Berichten: 1384
Lid geworden op: 27 dec 2006 19:15
Locatie: Annecy (FR)
Contact

henkv 02 jan 2008 18:09

Dat krijg je nu met die maskers... "zorro verwisseling" Wie is nu de echte?
Mijn trainingen op bikeplanner.com

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 02 jan 2008 20:00

Beide zijn de echte maar alleen ZorroI is nog actief ;) maar je knijpt wel een oogje dicht of niet? (wel het goede oog he ;)

Succes Henk en ik zag dat het al weer wat beter met je ging al niet ideaal.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 13 jan 2008 20:34

Mijn account dreigt het te begeven, net zoals vele anderen dat inmiddels al hebben gedaan van andere gebruikers.

Op het moment kan ik steeds minder posten. In eigen topics kan ik niks meer wijzigen. Bij te koop aangeboden kan ik er niks meer in posten zelfs en nu begint het virus zich ook al te verspreiden naar het subforum racefietsen.

Merkte op dat ik niet de enige ben, maar dat er andere zijn waarvan hun account het ook langzaam aan niet meer doet of helemaal niet meer doet. Ik heb helaas niks aan instellingen gewijzigd binnen mijn profiel of computer(s).

Kan hier iets tegen gedaan worden of moet ook ik een nieuw account aanmaken om de problemen te verhelpen?
Train ze!

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 13 jan 2008 20:45

[quote="Evers"]Mijn account dreigt het te begeven, net zoals vele anderen dat inmiddels al hebben gedaan van andere gebruikers.

Op het moment kan ik steeds minder posten. In eigen topics kan ik niks meer wijzigen. Bij te koop aangeboden kan ik er niks meer in posten zelfs en nu begint het virus zich ook al te verspreiden naar het subforum racefietsen.

Merkte op dat ik niet de enige ben, maar dat er andere zijn waarvan hun account het ook langzaam aan niet meer doet of helemaal niet meer doet. Ik heb helaas niks aan instellingen gewijzigd binnen mijn profiel of computer(s).

Kan hier iets tegen gedaan worden of moet ook ik een nieuw account aanmaken om de problemen te verhelpen?[/quote]

Mijn probleem was puur dat ik niet meer kon inloggen op de Account en dit klinkt heel anders. Ik kon 100% niet meer inloggen. Jij wel?

Wat bedoel je dat je 'niets meer kunt posten'? Ben je wel ingelogd op dat moment? Wat gebeurd er of wat zie je?

Je kunt niets meer wijzigen in voormalige posts.

Nogmaals.....wat zie je? Ben je inderdaad onder die voormalige account ingelogd?

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 13 jan 2008 21:08

Jup ben dan ingelogd, das inderdaad wat anders.

Wat ik dan te zien krijg is een streepje. Vervolgens is er niks gebeurd.
Train ze!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 13 jan 2008 23:26

Gebruik je Firefox?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 14 jan 2008 12:42

nope
Train ze!

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 16 jan 2008 21:55

Wat vervelend dit voor je Zorro. Ik hoop voor je dat je met je nieuwe account wat langer uit de voeten kan.
Geldt dus voor iedereen op te passen met het wijzigen van je email in je profiel.
Ik zie eigenlijk het nut van zo'n mail-wijziging niet in. Misschien daarom een idee om deze mail-wijziging te blokkeren? Of uit de lijst van mogelijke wijzigingen te verwijderen?

p.s. ik zag dat je inmiddels de aanvullingen in het racefietstopic "Interessante discussies" hebt opgenomen, Mark. Ook weer geregeld, bedankt !

Plaats reactie