Hallo,
Afgelopen maandag heb ik mijn frame te koop aangeboden op dit forum. Hij werd echter gelijk verwijderd omdat niet aan de 25 post kom, maar ik ben wel langer als een jaar lid. Als dit de regels zijn dan kan ik hier meeleven, want anders wordt je straks overspoeld door commersiele advertenties. Wat schetst echter mijn verbazing. Vandaag zie ik dat iemand iets te koop aanbiedt en hij/zij komt ook niet aan de 25 post. Kan een moderator mijn uitleggen waarom de een wel en de ander niet?
Groetjes,
Pinaray
Geen verschil
Je opmerking is terecht, maar wees niet bang: die andere post waar je op doelt wordt heus wel verwijderd. Regels zijn nu eenmaal regels.
De gedachtegang achter die regel is overigens de volgende: het verkoopforum is een extra'tje voor mensen die actief iets bijdragen aan het forum. Dus niet voor 'lurkers', hoe lang ze ook geregistreerd zijn.
De gedachtegang achter die regel is overigens de volgende: het verkoopforum is een extra'tje voor mensen die actief iets bijdragen aan het forum. Dus niet voor 'lurkers', hoe lang ze ook geregistreerd zijn.
Nee, want dit staat haaks op de gedachte achter het verkoopforum (zie mijn post van hierboven).Iemand die al twee jaar lid is en meeleest zou toch gewoon iets te koop moeten kunnen zetten.
Ik vind het prima als de regels worden aangepast, ik geef alleen de gedachte achter de huidige regels weer. Of ik het ermee eens ben, doet niet terzake. Misschien kunnen we die discussie hier eens voeren.
Dit onderwerp is volgens mij al in meerdere topics behandeld en het blijft lastig. Het verkoop topic moet geen marktplaats worden maar je wilt ook niet dat mensen onzinnige dingen plaatsen om maar aan 25 posts te komen. Dan kan er ook nog een hele discussie gehouden worden over wat zinnig is en wat niet en over hoe mensen te stimuleren om iets bij te dragen aan het forum.
We rarely think people have good sense unless they agree with us.
[quote="lanz"]Dit onderwerp is volgens mij al in meerdere topics behandeld en het blijft lastig. Het verkoop topic moet geen marktplaats worden maar je wilt ook niet dat mensen onzinnige dingen plaatsen om maar aan 25 posts te komen. Dan kan er ook nog een hele discussie gehouden worden over wat zinnig is en wat niet en over hoe mensen te stimuleren om iets bij te dragen aan het forum. [/quote]
Stop daar dan gelijk maar mee, ik heb al over de 1100 post, maar ik kan me niet herineren of daar ooit iets zinnigs tussen heeft gezeten.
Stop daar dan gelijk maar mee, ik heb al over de 1100 post, maar ik kan me niet herineren of daar ooit iets zinnigs tussen heeft gezeten.
kiekeboe
Tja, je moet ergens de grens trekken meins inziens.
Mensen die puur posten om de 25 te halen pik je er snel genoeg uit. Voor mij is de geschiedenis zo'n beetje de enige manier om enigzins een idee te krijgen of iemand te vertrouwen is.
Als ik iets zou kopen van o.a. de 3 bovenstaande heren, dan kan ik er (denk ik) eerder van op aan dat ze hun goede naam hier niet te grabbel gooien. Niet dat de grens voor mij pas boven de 1000 ligt, maar het geeft wel iets aan.
Al met al ben ik het wel eens met de regel, ook omdat je het nu eenmaal nooit iedereen naar de zin kan maken.
çiao,
Wouter
Mensen die puur posten om de 25 te halen pik je er snel genoeg uit. Voor mij is de geschiedenis zo'n beetje de enige manier om enigzins een idee te krijgen of iemand te vertrouwen is.
Als ik iets zou kopen van o.a. de 3 bovenstaande heren, dan kan ik er (denk ik) eerder van op aan dat ze hun goede naam hier niet te grabbel gooien. Niet dat de grens voor mij pas boven de 1000 ligt, maar het geeft wel iets aan.
Al met al ben ik het wel eens met de regel, ook omdat je het nu eenmaal nooit iedereen naar de zin kan maken.
çiao,
Wouter