Easton Vista versus campa en mavic
Vandaag weer een gevecht gehad met mijn campa proton wiel om er een bandje omheen te krijgen. Dit gaat echt veel lastiger dan bij mijn mavic wielen. Nu heb ik hier genoeg discussies over gelezen, maar geen nieuws over hoe dit zit bij easton. Ik overweeg voor mijn vader een setje Easton VISTA sl te kopen. Kan iemand mij uit eigen ervaring vertellen of je bandjes daar redelijk makkelijk omheen krijgt?
Alleen ervaring met de normale (non-SL) VISTA's en daar is het omleggen geen enkel probleem.
Tot nu toe alleen de Schwalbe Stevio en Vittoria Rubino Pro geprobeerd.
Vergeleken met het omleggen van een Vittoria Open Corsa Evo CX om mijn Campagnolo Neutron, gaat dit echt heel erg gemakkelijk
Tot nu toe alleen de Schwalbe Stevio en Vittoria Rubino Pro geprobeerd.
Vergeleken met het omleggen van een Vittoria Open Corsa Evo CX om mijn Campagnolo Neutron, gaat dit echt heel erg gemakkelijk
Om Vista's krijg je vrij eenvoudig bandjes (tot nu toe geprobeerd: Conti GP, Conti GP4000s, Pariba Provolution).
-
- Forum-lid
Schwalbe Ultremo, bandjes gaan er prima op.
Bedankt voor alle reacties. Blijft moeilijk in te schatten hoe ze zich verhouden tot campa of mavic. Lijkt er op dat ze met de juiste bandjes niet voor problemen gaan zorgen. En dat is mooi want verder zijn ze bekend als degelijke en toch redelijk lichtgewicht wielen.