Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Lance Armstrong begint weer met fietsen

20veetee
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 28 jun 2005 02:11

20veetee 26 sep 2008 01:30

Als je af en toe ook eens Tour Magazin leest, weet je dat de Duitsers gewoon echt een hekel aan doping hebben. Dus ook der Jan is niet zo gewenst in de Tour. Het enige wat je de Duitsers kan verwijten is dat ze behoorlijk consequent zijn.

Dat Armstrong de makkelijke weg kiest door voor Astana te fietsen maakt zijn positie mijns inziens niet zo heel erg sterk. Die ploeg riekt gewoon naar de misdaad. Is Astana ueberhaupt wel welkom in de Tour 2009?

dario
Forum-lid
Berichten: 3850
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 26 sep 2008 12:10

Geeeeuw...

Ik volg het allemaal maar met een half oog, met het idee van 'we zullen wel zien'. Door de ziekelijke behoefte aan aandacht van L.A. zou me haast vergeten dat het WK momenteel wielerthema nummer 1 hoort te zijn.

En ach, hij doet het voor het goeie doel... Fondsen tegen kanker inzamelen is natuurlijk nobel, maar instanties die nu zullen beweren hier extra middelen voor vrij te maken omdat ze dan met L.A. op de foto mogen, hebben ook iets hypokriets zolang ze geen moeite doen om de oorzaken van kanker aan te pakken! Waarom mobiliseert L.A. dààr niet tegen?

Maar goed, dit geheel terzijde.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 26 sep 2008 13:12

Ik volg het op de voet! Dit wordt echt een vette soap! Als ik jullie was zou ik cyclingnews.com odner de f5 knop zetten. Het is wachten totdat Contador op zijn strepen gaat staan en vertrekt bij Astana. Twee kapiteins op één schip gaat niet werken!

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 26 sep 2008 13:39

Bij de ARD is de TdF al heel lang in onmin. Het was al onduidelijk of ze het gingen uitzenden, beetje slap van ze om Armstrong daar bij te betrekken..

Ben ook erg benieuwd wat Contador gaat doen idd... ik zou er goed de pest in hebben iig..

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 26 sep 2008 14:29

Geweldig jongens, wat een commotie allemaal:D
Ik zeg we gaan er gewoon volgend jaar eens lekker voor zitten!! Het zal er met Armstrong in ieder geval niet saaier op worden dan de Tour van afgelopen zomer.
En wat die Contador betreft; een goeie renner maar als hij juist is geciteerd over Leipheimer (dat het een schande was dat die zo hard reed in de laatste klimtijdrit) vind ik hem een ontzettende janker!! Die Leipheimer heeft groot gelijk dat hij alles uit de kast rijdt (als hij Contador in het klassement gepasseerd zou zijn, was de zege immers in de ploeg gebleven). Als Contador nu al angst heeft voor Armstrong kan hij maar beter een andere ploeg gaan zoeken.

En dat gezanik over doping, daar word ik toch zo moe van :/ Gewoon lekker blijven testen die gasten. Een grote ronde als de Tour rij je volgens mij echt niet alleen op bruine boterhammen. Er is altijd gepakt en degene die gesnapt wordt is gewoon het haasje. Die gasten van de Duitse televisie vind ik grote hypocrieten, want als er renners zijn van een bepaalde nationaliteit die veel gepakt hebben dan zijn het toch die D... Bovendien begrijpen ze helemaal niets van de fietscultuur zoals je die met name bij onze gewaardeerde zuiderburen aantreft.
Als ze dan niet meer willen uitzenden kunnen de Duitse Wielerliefhebbers nog terecht op Eurosport of een schotel kopen en lekker naar Sporza kijken :D
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

bassie10
Forum-lid
Berichten: 271
Lid geworden op: 10 jun 2005 18:03

bassie10 26 sep 2008 16:01

Frigo schreef:Een grote ronde als de Tour rij je volgens mij echt niet alleen op bruine boterhammen.


Nee, natuurlijk niet, d'r moet wel pindakaas op!


sorry, off topic, maar ik kon het niet laten....
diessens fietserke

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 26 sep 2008 16:04

@bassie; ik dacht al wanneer hapt er nou eens iemand:D
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 26 sep 2008 16:24

Snap niet waarom de Duitsers de Tour niet willen uitzenden, zodra er maar iemand dopingverdacht is flikkert de ASO liefst het hele team de Tour uit. Zou de Duitsers toch aan moeten spreken....

thom
Forum-lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 jul 2006 13:54

thom 26 sep 2008 23:48

Thomas Dekker als nieuwe armstron knecht?

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 27 sep 2008 00:03

THOM schreef:Thomas Dekker als nieuwe armstron knecht?


Phh, zou kunnen natuurlijk. Thomans Dekker zei maandag in Holland Sport te willen knechten voor iemand als hijzelf geen grote kansen heeft om te winnen, weliswaar met heel veel moeite en twijfels...

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 01 okt 2008 19:49

Ik ben er van overtuigd dat Thomas Dekker het binnen enkele maanden aan de stok zal krijgen met Lance omdat hij zich nooit in een underdog rol wil/kan vinden.

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 02 okt 2008 02:04

Vanavond via de Studio Sport site een docu van Lance zitten bekijken. Ik had hem al eens gezien maar gewoon leuk om nog een keer te kijken.
Respect voor de vent! Echt respect. Zeker na het kijken van die docu.
Ik kijk uit naar volgend jaar. Doping wel of niet wel of niet wel of niet. Een icoon van het fietsen rijd dalijk weer rond.
Laat 2009 maar beginnnen!

Greetz Rémon@

link naar de docu:
http://www.nos.nl/nosstudiosport/artike ... ndocu.html

Plaats reactie