Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Lance Armstrong begint weer met fietsen

bassie10
Forum-lid
Berichten: 271
Lid geworden op: 10 jun 2005 18:03

bassie10 09 sep 2008 00:11

studio sport zegt dat ie de tour wil rijden...

The return of the King....
diessens fietserke

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 09 sep 2008 00:11

Zometeen komt het nieuws uitgebreid in NOS Studio Sport Journaal op Ned. 3 om 22.35uur!!

sevenstorck
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 mei 2008 19:23

sevenstorck 09 sep 2008 00:11

de boef van parma schreef:
paulusR3 schreef:Van mij mag ie gerust wegblijven. Genoeg van gezien en ook niet echt goed voor de geloofwaardigheid van de sport....


Lance, het uitzonderlijke talent: Hij versloeg jaren achtereen renners die van top tot teen vol met dope zaten. Alsjeblieft Lance, laten we het hierbij laten.


hoeveel attesten had hij ook alweer?
en hoeveel van zijn knechten zijn betrapt?
Wie? Armstrong?
Fietste hij niet met een trompet een rondje over de maan?

vivo
Forum-lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 25 jul 2007 01:21

vivo 09 sep 2008 00:18

sevenstorck schreef: en hoeveel van zijn knechten zijn betrapt?


ik moet je hier corrigeren haha, (knecht) Contador is niet betrapt, alleen wel heel sterke Fuentes verdenking en Spaanse doofpot enzo

fietsenverveeltnooit
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 apr 2008 12:40

fietsenverveeltnooit 09 sep 2008 00:18

Seven-time Tour de France winner Lance Armstrong has finished second in his first race since 2005.

The 36-year-old American was runner-up in the Leadville Trail 100 on Saturday, behind Dave Wiens, winner of the past six editions of the race.

"It's the first time in three years that I've done seven hours of cycling," said Armstrong of the tough, single-day mountain bike race.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 09 sep 2008 00:33

simic schreef:Dat zou natuurlijk kunnen, of hij houdt gewoon veel van de sport en kan er maar niet genoeg van krijgen


Hoi,

Mijn mening en geen persoonlijke aanval.
Het is/was gewoonweg een onuitstaanbare etterbak en control freak. Niks liefde voor de sport.

bassie10 schreef:studio sport zegt dat ie de tour wil rijden...

The return of the King....


Meer een Heintje Davids verhaal.

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 09 sep 2008 00:34

Dit moet hij niet willen. Met 7 opeenvolgende tour overwinningen heeft hij daar toch niets meer te bewijzen? En eerlijk gezegd kan ik me ook niet voorstellen dat hij er een 8e aan zou kunnen toevoegen.

De enige reden die ik zou kunnen verzinnen voor een terugkeer zijn eigenlijk de klassiekers. Want daar heeft hij zich, in tegenstelling tot andere grote kampioenen, niet of nauwelijks laten zien.

dc
Forum-lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: 23 jun 2008 01:08

dc 09 sep 2008 00:49

Bottecchia schreef:Dit moet hij niet willen. Met 7 opeenvolgende tour overwinningen heeft hij daar toch niets meer te bewijzen? En eerlijk gezegd kan ik me ook niet voorstellen dat hij er een 8e aan zou kunnen toevoegen.

De enige reden die ik zou kunnen verzinnen voor een terugkeer zijn eigenlijk de klassiekers. Want daar heeft hij zich, in tegenstelling tot andere grote kampioenen, niet of nauwelijks laten zien.


Misschien houdt hij zielsveel van fietsen? Ik weet dat koersen op een super laag niveau enorm leuk is. Misschien is hij gewoon een liefhebber....

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 09 sep 2008 00:53

Het zou natuurlijk kunnen maar ik geloof niet dat Armstrong het type is dat gewoon wil meefietsen. Zeker niet in de tour.

Ik kan me wel voorstellen dat hij als liefhebber tot de conclusie is gekomen dat hij bijvoorbeeld te weinig in actie is gekomen in de klassiekers en dat hij daar nog eens wil gaan rijden. Daar zouden de verwachtingen ook wat lager zijn.

Maar goed, we zullen het binnenkort wel horen.

dc
Forum-lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: 23 jun 2008 01:08

dc 09 sep 2008 01:07

Bottecchia schreef:Het zou natuurlijk kunnen maar ik geloof niet dat Armstrong het type is dat gewoon wil meefietsen. Zeker niet in de tour.

Ik kan me wel voorstellen dat hij als liefhebber tot de conclusie is gekomen dat hij bijvoorbeeld te weinig in actie is gekomen in de klassiekers en dat hij daar nog eens wil gaan rijden. Daar zouden de verwachtingen ook wat lager zijn.

Maar goed, we zullen het binnenkort wel horen.


Het verbaasd mij natuurlijk ook, ik kan alleen niet snel een andere reden verzinnen. Politieke aspiraties worden ook wel aangedragen, maar of nog een tour nou het juiste recept is? Als hij verliest? Wat dan? Vandaar dat ik dat voorlopig nog niet de sluitende reden vind.

De klassiekers lijkt me ook geen optie: daar gaat hij een veel grotere kans lopen slaag te krijgen. In de TdF is hij in mijn ogen gelijk topfavoriet.

En hoewel ik bepaald geen fan ben... ik hoop dat hij het gaat doen en wint. Het zou de grootste sport stunt zijn die ik ooit heb gezien, voor mij eigenlijk nog groter dan zijn terugkeer van kanker (ik weet het, discutabel, maar zo voel ik het).

LAAT MAAR KOMEN ^^

fietsenverveeltnooit
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 apr 2008 12:40

fietsenverveeltnooit 09 sep 2008 01:17

Lance Armstrong will come out of retirement next year to compete in five road races with the Astana team, according to sources familiar with the developing situation.

Armstrong, who turns 37 this month, will compete in the Amgen Tour of California, Paris-Nice, the Tour de Georgia, the Dauphine-Libere and the Tour de France — and will race for no salary or bonuses, the sources, who asked to remain anonymous, told VeloNews.

Armstrong's manager, Mark Higgins, did not respond to questions.

However sources close to the story have told VeloNews that an exclusive article on the matter will be published in an upcoming issue of Vanity Fair, expected later this month.

Rumors of Armstrong's return swirled at last week’s Eurobike trade show in Germany and this week’s Tour of Missouri.

The rumor speculates that Armstrong will reunite with former team manager Johan Bruyneel at Team Astana — a viable option given Armstrong’s long-lasting relationships not only with the Belgian director but also Trek, Astana’s bike sponsor.

According to sources, the Texan will post all of his internally tested blood work online, in an attempt to establish complete transparency and prove that he is a clean athlete.

The rumor, which has been rampant for nearly a month, gained legs when former Discovery Channel team director Dirk Demol signed with Astana for 2009.

“I am excited to be reunited with Johan Bruyneel," Demol said. "What Johan has been able to do this year with Team Astana is quite special and admirable and I look forward to being a part of his program once again. It will be a new team with some familiar faces, but I know the winning philosophy and structure have remained the same.”

Other rumors are that Armstrong will continue to pursue mountain bike racing, and may try his hand at cyclocross as well.

Should Armstrong return with Astana, it would bolster a squad that arguably boasts the sport’s best stage-racing team.

In Missouri, Columbia rider George Hincapie, a close friend of Armstrong’s and the only man to ride on all seven of the Texan’s Tour winning teams, simply smiled when asked what he’d knew about the rumor, saying, “I don’t know anything.”

Armstrong re-enrolled himself into the U.S. Anti-Doping Agency’s out-of-competition testing pool prior to August’s Leadville Trail 100 mountain bike race, where he finished second to Dave Wiens, said USA Cycling chief operating officer Sean Petty.

USADA rules state that any athlete who wishes to come out of retirement must enroll in the USADA out-of-competition testing program for at least six months in advance of regaining eligible status.

A return to racing would no doubt bring large crowds to American races, and could perhaps save the Tour de Georgia, which is struggling to land a title sponsor.

Petty said that should Armstrong wish to return to racing, “it would be one of most exciting things to happen to American racing since he won his seventh Tour. Depending on his plan, if that is what he wanted to do, it would be tremendously exciting and would generate a tremendous amount of attention on the sport, and on what he’s doing. People would be very interested to see how he would do in a comeback.”

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4517
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 09 sep 2008 01:18

vivo schreef:
sevenstorck schreef: en hoeveel van zijn knechten zijn betrapt?


ik moet je hier corrigeren haha, (knecht) Contador is niet betrapt, alleen wel heel sterke Fuentes verdenking en Spaanse doofpot enzo


Hamilton,
Heras,
Landis,
Beltran,
Andreu?!,
Joachim?!

Plaats reactie