Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Giant TCR composite 2 (foto's volgen nog).
Nu is het mij alleen opgevallen dat er een klein beetje lak is weggebladerd op zowel de vork als de vorkbuis waar deze 2 elkaar raken (onderzijde van de buis dus).
Al naar de dealer geweest en die ging contact opnemen met Giant.
Maar het lijkt mij niet meer dan normaal dat Giant dit hoort op te lossen, dit is toch duidelijk een geval van een fabricagefout en niet door onkundig gebruik?
Oftewel, wat mag en kan ik verwachten van Giant?
Slechte lak Giant
- thestudent
- Forum-lid HC
In principe een nieuw frame uit de garantie. Maar dat ligt misschien ook een beetje aan de hoeveelheid en hoe het eruit ziet. Een paar foto's zouden het wel duidelijker maken.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik ben ook niet blij met de lak van mijn GIANT TCR limited (volgens mij de voorloper van de composite 2). Zo'n beetje ieder steentje wat met een beetje kracht tegen mijn frame aan tikt laat een putje in de lak achter.
Ik snap dat het kan gebeuren maar ik heb er nu zo'n 10 flinke ritten opzitten en heb al 2x een putje in mijn frame gehad. Met dit tempo hou ik binnen een jaar geen lak meer over.
Ik snap dat het kan gebeuren maar ik heb er nu zo'n 10 flinke ritten opzitten en heb al 2x een putje in mijn frame gehad. Met dit tempo hou ik binnen een jaar geen lak meer over.