Tune stem Geiles Teil
zwart
110mm
26mm klemming
Ik ben op zoek naar de oude versie (met dichte zijkanten), zie foto
Als iemand weet waar de oude versie nieuw te verkrijgen is hoor ik het ook graag.
[img=http://forum.tour-magazin.de/attachment ... 1227013330]
Tune stem Geiles Teil
-
- Forum-lid HC
Mocht je die niet vinden, FRM webstem ti is een regelrechte kopie en die zijn makkelijker te krijgen.
Maar hier kun je ook kijken:
E-bay
Maar hier kun je ook kijken:
E-bay
Thx.! 
Zoals je weet ben ik mijn SPIN aan het upgraden.
SR 11speed voor-, achterderailleur, nokon, AX Daedalus en de AX Endurance zitten er al op.
Een Schmolke compact 0 graden (custom met langere uiteinde) stuur en nieuwe brakes (wellicht ZG Gravitas) staan nog op het verlanglijstje.
Ik ben nog opzoek naar een mooie 26mm stuurpen en dan kom je snel bij Syntace maar ik heb liever een 8graden pen.
Dus we gaan beide stuurpennen uitproberen.
Ik heb nu een 110mm. stuurpen i.c.m. een 31,8 stuur.
De Syntace F99 is 105mm. of 120mm. welke lengte adviseer jij ?
Of heb je nog andere suggesties voor mooie stuurpen (liefst carbon look in 8 of 10 graden) ?

Zoals je weet ben ik mijn SPIN aan het upgraden.
SR 11speed voor-, achterderailleur, nokon, AX Daedalus en de AX Endurance zitten er al op.
Een Schmolke compact 0 graden (custom met langere uiteinde) stuur en nieuwe brakes (wellicht ZG Gravitas) staan nog op het verlanglijstje.
Ik ben nog opzoek naar een mooie 26mm stuurpen en dan kom je snel bij Syntace maar ik heb liever een 8graden pen.
Dus we gaan beide stuurpennen uitproberen.
Ik heb nu een 110mm. stuurpen i.c.m. een 31,8 stuur.
De Syntace F99 is 105mm. of 120mm. welke lengte adviseer jij ?
Of heb je nog andere suggesties voor mooie stuurpen (liefst carbon look in 8 of 10 graden) ?
-
- Forum-lid HC
Tune of de oude webstem zoeken (kapje is wel zilver maar met een beetje lak....).
Mail Casran eens misschien wil hij zijn zelzame Ax pen wel kwijt (prototype maar inmiddels uitgebreid getest en als je een daedalus durft te rijden.......
Mail Casran eens misschien wil hij zijn zelzame Ax pen wel kwijt (prototype maar inmiddels uitgebreid getest en als je een daedalus durft te rijden.......
Heb even gekeken,
De tune heb ik niet meer,
Heb nog wel een zwarte en een rode Roox, een zwarte noname, een zwarte Ritchie en een tita-kleurige Forge Ahead met een erg elegante sluiting en en lichtblauwe noname (tamelijk lang).
Als je belangstelling hebt PM je maar.
De tune heb ik niet meer,
Heb nog wel een zwarte en een rode Roox, een zwarte noname, een zwarte Ritchie en een tita-kleurige Forge Ahead met een erg elegante sluiting en en lichtblauwe noname (tamelijk lang).
Als je belangstelling hebt PM je maar.
Kijk eens op www.mammoet.nl volgens mij staat op de laatste bladzijde(8) van de stuurpennen de tune pen die je zoekt, kost €.149-
Het is wel een 100mm i.p.v. een 110mm
Het is wel een 100mm i.p.v. een 110mm
Sijtje
-
- Forum-lid
staat er vandaag 1 op marktplaats, eerste pagina