Hier de zelfde ervaring met Bigfloor!
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Slechte ervaring met Harmen van wielrenschool.nl.
Ik was voornemens om de traingen via de wielrenschool.nl te volgen.
Had volledige bedrag betaald.
Ik ben in een echtscheiding beland , huis voor mezelf gekocht wat ik geheel zelf verbouw/renoveer.
Fietsen zat en zit er nu al een heel jaar niet in, en weet ook niet of en wanneer ik weer begin.
Netjes verzocht om terug betaling bedrag, en als ik er ooit aan toe kom ik me weer aanmeld.
Als antwoord kreeg ik, geld terug is geen keuze in dit geval. en dat was het.
Zeer slechte ervaring voor mijn dus.
Ik was voornemens om de traingen via de wielrenschool.nl te volgen.
Had volledige bedrag betaald.
Ik ben in een echtscheiding beland , huis voor mezelf gekocht wat ik geheel zelf verbouw/renoveer.
Fietsen zat en zit er nu al een heel jaar niet in, en weet ook niet of en wanneer ik weer begin.
Netjes verzocht om terug betaling bedrag, en als ik er ooit aan toe kom ik me weer aanmeld.
Als antwoord kreeg ik, geld terug is geen keuze in dit geval. en dat was het.
Zeer slechte ervaring voor mijn dus.
Om te beginnen is dit topic voor ervaringen van forumleden die via het forum spullen aan elkaar verkopen, dat is hier niet het geval volgens mij.
Het is natuurlijk hartstikke vervelend dat je in een echtscheiding bent beland. Maar je bent een afspraak aangegaan met deze man, en die kom jij niet na, buiten zijn schuld om. Dat jij gaat scheiden, een huis koopt en het gaat verbouwen, lijkt me niet door hem veroorzaakt, en is dus ook niet zijn probleem. Als hij terug betaalt zou hebben of de begeleiding uitgesteld zou hebben, zou dat coulant zijn. Maar deze kritiek die je hier spuit, lijkt me niet helemaal terecht, en bovendien op de verkeerde plaats.
NB: Voordat mensen dat denken, ik ken hele Harmen van de wielrenschool.nl niet, heb geen aandelen, of ander belang.
Het is natuurlijk hartstikke vervelend dat je in een echtscheiding bent beland. Maar je bent een afspraak aangegaan met deze man, en die kom jij niet na, buiten zijn schuld om. Dat jij gaat scheiden, een huis koopt en het gaat verbouwen, lijkt me niet door hem veroorzaakt, en is dus ook niet zijn probleem. Als hij terug betaalt zou hebben of de begeleiding uitgesteld zou hebben, zou dat coulant zijn. Maar deze kritiek die je hier spuit, lijkt me niet helemaal terecht, en bovendien op de verkeerde plaats.
NB: Voordat mensen dat denken, ik ken hele Harmen van de wielrenschool.nl niet, heb geen aandelen, of ander belang.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Dat dacht ik ook maar wat vond ik in de kelders van het forum;
Dus jwpcycle heeft (een beetje) recht van spreken.Wielrenschool schreef: ↑16 okt 2019 11:00 Ik, Harmen van Wielrenschool heb wel zo een zadel liggen. .........
Huh? Harmen stuurt een zadel dat ie heeft liggen tegen verzendkosten op. Iemand heeft een bikefit gedaan en vond dat zadel niks, het lag daar nog, en hij stuurt het op tegen verzendkosten. Dat lijkt me positief, dus waar komt dan het recht van spreken vandaan? Of lees ik het verkeerd? Zou kunnen hoor, maar ik snap de laatste opmerking van Theo V niet echt.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4383
- Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44
Waarschijnlijk dat het wel een forumlid betreft. Maar ik ben dan weer niet tegengekomen dat de training begeleiding aangeboden is op dit forum, dus dan is de negatieve ervaring discutabel
Het is een forumlid, de begeleiding is niet via het forum aangeboden (dat is punt 1) en daarnaast is de kritiek ook niet terecht lijkt me. Jwpcycle stelt andere prioriteiten, nadat hij een afspraak met Harmen maakt, dat lijkt me het probleem van Jwpcycle en die moet daar dan ook de gevolgen van dragen (dat is punt 2).
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
- Berichten: 655
- Lid geworden op: 17 nov 2020 11:26
Ik weet natuurlijk niet wat hier allemaal aan communicatie over heen en weer is gegaan, maar een ondernemer kan in ieder geval een toegoedbon voor (een deel van) het bedrag aanbieden. Dat er geen geld wordt teruggegeven is verdedigbaar, ook al vind ik daar zelf wel wat van. En als je hier actief bent als forumlid, kan je hier dus ook op beoordeeld worden wat mij betreft.
Ik dacht dat dit een opmerking was tegen een commerciele instelling en niet tegen een forumlid.
Dus ik dacht dat dat niet in dit topic paste.
Toch maar eens 'wielrenschool' in de zoekfunctie ingetikt en daar kwam ik Harmen met zijn wielrenschool tegen.
Vanuit dat oogpunt vond ik dus wel dat jwpcycle zijn ongenoegen mocht posten.
Maar ik had ook wat beter op de rest van de inhoud van Rikkerts reactie kunnen reageren.
Maar ik dacht dat ik dat al deed met de "een beetje" tussen haakjes.
(maw, ik snap Rikkert wel)
Over de inhoud van jwpcycle's post kun je een mening hebben, maar hij post zijn ervaring en gevoel hierover.
Dus ik dacht dat dat niet in dit topic paste.
Toch maar eens 'wielrenschool' in de zoekfunctie ingetikt en daar kwam ik Harmen met zijn wielrenschool tegen.
Vanuit dat oogpunt vond ik dus wel dat jwpcycle zijn ongenoegen mocht posten.
Maar ik had ook wat beter op de rest van de inhoud van Rikkerts reactie kunnen reageren.
Maar ik dacht dat ik dat al deed met de "een beetje" tussen haakjes.
(maw, ik snap Rikkert wel)
Over de inhoud van jwpcycle's post kun je een mening hebben, maar hij post zijn ervaring en gevoel hierover.
Ervaring en gevoel posten is prima (afgezien dat dit de verkeerde plek is), het vertelt dat je van wielrenschool geen coulance hoeft te verwachten. En dat kun je terecht vinden of niet. En daar vond ik dan weer wat van. Er zijn twee kanten.
Mijn vrouw heeft ook een eigen bedrijfje in bijles aan kinderen waar sommige klanten verwachten dat ze gemaakte afspraken gewoon vlak van tevoren af kunnen zeggen zonder te betalen. Terwijl de tijd gereserveerd is (je kan niet een andere klant dan inplannen want te laat) en de voorbereiding al gedaan is. Bij ziekte is er meestal wel coulance, maar bij andere zaken, moet er gewoon betaald worden (en dat wordt van tevoren ook netjes gemeld en dus uitgevoerd). Het overgrote deel van de klanten snapt dat prima en accepteert dat ook gewoon.
Mijn vrouw heeft ook een eigen bedrijfje in bijles aan kinderen waar sommige klanten verwachten dat ze gemaakte afspraken gewoon vlak van tevoren af kunnen zeggen zonder te betalen. Terwijl de tijd gereserveerd is (je kan niet een andere klant dan inplannen want te laat) en de voorbereiding al gedaan is. Bij ziekte is er meestal wel coulance, maar bij andere zaken, moet er gewoon betaald worden (en dat wordt van tevoren ook netjes gemeld en dus uitgevoerd). Het overgrote deel van de klanten snapt dat prima en accepteert dat ook gewoon.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Het gaat om positieve en of negatieve ervaringen met users van dit forum, wel Harmen is een user en ik heb een negatieve ervaring met hem, niet meer en niet minder.
Dat Harmen in zijn recht staat ontken ik niet.
Neemt niet weg dat dit voor mijn vanuit menselijk (gevoel) oogpunt een negatieve ervaring is met hem.
Dat Harmen in zijn recht staat ontken ik niet.
Neemt niet weg dat dit voor mijn vanuit menselijk (gevoel) oogpunt een negatieve ervaring is met hem.
Positieve ervaring met forumlid 'CDBE', een Castelli Alpha RoS 2 aan verkocht in maat 'L' en die paste hem perfect.
(had aangenomen dat hij in NL woonde, met de verzendkosten, maar was dus in BE, en dankzij de code HAPPY2023 van DHL vielen de verzendkosten voor mij nog mee)
(had aangenomen dat hij in NL woonde, met de verzendkosten, maar was dus in BE, en dankzij de code HAPPY2023 van DHL vielen de verzendkosten voor mij nog mee)
Canyon Aeroad in 2XL: 2022 CF SLX, Ultimate in 3XL: CF SL 2018 EL & AL SLX (Tacx NEO)