stuurpen andersom plaatsen
-
cornelis180
- Forum-lid
Kan ik mijn stuurpen van de mountainbike andersom plaatsen (op de kop), zodat hij licht omhoog helt ipv naar beneden?
(kan dat met elke stuurpen)
(kan dat met elke stuurpen)
-
hendrikjan
- Forum-lid
volgens mij kan dat gewoon.. Waarom zou het niet kunnen? Ik zie het wel vaker heb ik het idee (op racers).. Helemaal aan het begin van het seizoen, om weer aan de houding te wennen, om de pen dan vervolgens na enige tijd om te draaien om een diepere zit te bewerkstelligen..
-
cornelis180
- Forum-lid
ok bedankt:)
-
bianchisl3
- Forum-lid
Kan gewoon, wordt op de baan ook vaak gedaan:

-
bottecchia
- Forum-lid
Toen Andromeda afgelopen zondag mijn nieuwe baanstuurtje stond te monteren viel me inderdaad op dat meerdere mensen de stuurpen zo hebben gemonteerd. Waarom zou je dat nou eigenlijk willen?
-
misternochain
- Forum-lid
Bottecchia schreef:Toen Andromeda afgelopen zondag mijn nieuwe baanstuurtje stond te monteren viel me inderdaad op dat meerdere mensen de stuurpen zo hebben gemonteerd. Waarom zou je dat nou eigenlijk willen?
Gewoon voor een comfortabelere positie, zeker als je van een MTB komt is de houding op een koersfiets wel heel erg diep en dan zijn er redelijk wat die dit nooit gewoon gaan worden en dan zo'n kunstgreepje moeten uithalen.
Stevens SLC Team Ultegra SL
-
bottecchia
- Forum-lid
Allen die meneer van dat plaatje hierboven lijkt me niet zo'n MTB'er 
Maar het is dus puur om minder diep te moeten zitten?
Maar het is dus puur om minder diep te moeten zitten?