storck fascenario 0.8
- mountaineer
- Forum-lid
Sinds kort ben ik de gelukkige bezitter van een storck fascenario 0.8. Een fabelachtige fiets. Afgebouwd met dura ace compact en mavic ksyrium SL premium velgen.
Heeft iemand ervaring met de hoge carbon Zipp (blauwe letters) velgen waarmee de Fascenario nogal vaak op foto's staat.
Ik vind het qua uiterlijk nogal als overkill overkomen.
Heeft iemand ervaring met de hoge carbon Zipp (blauwe letters) velgen waarmee de Fascenario nogal vaak op foto's staat.
Ik vind het qua uiterlijk nogal als overkill overkomen.
mountaineer
Foto's van die fiets !!!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
intersantos schreef:*Cas* schreef:Idd prachtige fiets, maar volgens mij is dit niet de fiets van de TS... Aan de foto te zien staat deze fiets bij s-tec sports?
Klopt. Ik heb alleen even deze foto erbij geplaatst om een idee te geven van wat TS bedoelde.
Er bestaat ook een versie van de Zipp/Storck wielen met volledig blauwe Zipp belettering (zag ik een paar keer), en ik denk dat de TS dat bedoelde... die zijn idd "overkill"; de versie die jij toont is subliem mooi ja.
-
- Forum-lid HC
vindt de velgen veel te hoog voor een wegfiets. denk dat 3 cm minder een heel stuk praktischer is en beter bij het karakter van de fiets past (Reynold zou imho,. hier de betere keuze zijn)
+1, voor Reynolds.
Dit lijken Zipp 808 of 606 velgen, misschien dat 404 of 303 handiger is. Bovendien heeft HED ook mooie velgen met een beetje blauw in de stickers. Over alle drie heb ik al veel positieve reacties gelezen.
Dit lijken Zipp 808 of 606 velgen, misschien dat 404 of 303 handiger is. Bovendien heeft HED ook mooie velgen met een beetje blauw in de stickers. Over alle drie heb ik al veel positieve reacties gelezen.
Loeki Pro
Optico schreef:Dit lijken Zipp 808 of 606 velgen, misschien dat 404 of 303 handiger is. ...
606 bestaat niet hé (606 is de naam voor de combinatie van 808 achter, 404 voor).
In casu zijn de Storck/Zipp 69 wielen full custom hoogte gemaakt voor Storck: de hoogte houdt het midden tussen een 404 en 808. Interessant voor mij, voor bepaalde wegwedstrijden en goed voor tijdrit/triathlon.