Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

garmin training center op mac osx

mouse
Forum-lid
Berichten: 686
Lid geworden op: 06 jan 2007 22:12

mouse 05 jun 2009 17:29

garmin training center op mac osx: is een ramp, het programma crashed als je een grote rit selecteert uit de historiek!!

heb al meermaals gemaild met customer support in België maar die antwoorden amper om de 24u met een nietszeggend antwoord of een gecopie-plakt tekstje uit een handleiding of zo. zucht.

Ascent of Trailrunner doen het dan wel goed op de Mac. jammer dat Garmin zelf faalt!!

zijn er andere mac-gebruikers op het forum?

charite
Forum-lid
Berichten: 520
Lid geworden op: 15 mei 2006 16:02

charite 05 jun 2009 17:31

Yep :)

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 05 jun 2009 18:17

Ja, en tot nu toe zonder problemen.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

mouse
Forum-lid
Berichten: 686
Lid geworden op: 06 jan 2007 22:12

mouse 05 jun 2009 19:31

dus, GTC geeft geen problemen bij jullie?

gebruiken jullie ascent of trailrunner?

welke soft gebruiken jullie om routes te maken en up te loaden?

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 07 jun 2009 22:35

Inderdaad geen problemen.

Ik gebruik Bikeroutetoaster om routes te maken.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

cobusstylo
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 mei 2009 23:03

cobusstylo 05 aug 2009 00:11

ik gebruik trailrunner op m'n Mac. Mijn iPhone 3Gs in combinatie met "Trails" gemonteerd dmv softplates met een Ram-mount op m'n racefiets of ATB.
Er is gewoon niets beter. Geimporteerde tracks volgen of zelf tracks maken. Muziek luisteren of telefooneren videootje maken, mails ophalen, buienradar bekijken.
Doe dat maar eens met een Garmin
idworx mountain Rohler, Vannicholas Chinook

gbjhillman
Forum-lid
Berichten: 251
Lid geworden op: 15 jan 2009 14:14

gbjhillman 06 aug 2009 13:30

Mmm vreemd. Kan je eens aangeven wat voor type Mac je hebt en welke systemversie van OS X (draai zelf 10.5.7 op een G4, en dat gaat prima)

Alternatief kan, zoals hierboven gemeld, Trailrunner zijn.
Kijk anders ook eens naar Roadtrip of BaseCamp, misschien een alternatief.

Verder helpt systeempermissies herstellen ook vaak kleine probleempjes te verhelpen. Anders in preferenses map even de preferences weggooien en programma opnieuw starten.
� De toestand in de bergen *

jeroenr
Forum-lid
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:17

jeroenr 06 aug 2009 16:27

Bij mij geeft het programma zelf geen problemen, maar je kunt er dusdanig minder mee dan met de windows versie dat ik mijn fiets trainingslogging wel op de windows computer bij houd.
Cervélo & Cannondale

surplomb
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 apr 2007 20:35

surplomb 06 aug 2009 16:27

[quote="cobusstylo"]ik gebruik trailrunner op m'n Mac. Mijn iPhone 3Gs in combinatie met "Trails" gemonteerd dmv softplates met een Ram-mount op m'n racefiets of ATB.
Er is gewoon niets beter. Geimporteerde tracks volgen of zelf tracks maken. Muziek luisteren of telefooneren videootje maken, mails ophalen, buienradar bekijken.
Doe dat maar eens met een Garmin[/quote]

Ik knalde laatste bijna op een biker, die in tegenovergestelde richting op een route zat te sms-en. Zal jij wel niet geweest zijn.

tip: zet er nog een laptop op
Zo en nu eerst een bavaria

gbjhillman
Forum-lid
Berichten: 251
Lid geworden op: 15 jan 2009 14:14

gbjhillman 19 aug 2009 15:00

[quote="cobusstylo"]ik gebruik trailrunner op m'n Mac. Mijn iPhone 3Gs in combinatie met "Trails" gemonteerd dmv softplates met een Ram-mount op m'n racefiets of ATB.
Er is gewoon niets beter. Geimporteerde tracks volgen of zelf tracks maken. Muziek luisteren of telefooneren videootje maken, mails ophalen, buienradar bekijken.
Doe dat maar eens met een Garmin[/quote]

Erg handig allemaal, fiets je dan ook in een streepjespak met van die eikenhouten schoenen aan?
� De toestand in de bergen *

Gebruikersavatar
cliors
Forum-lid
Berichten: 659
Lid geworden op: 09 mar 2005 22:16

Gebruikersavatar cliors 19 aug 2009 15:37

[quote="cobusstylo"]ik gebruik trailrunner op m'n Mac. Mijn iPhone 3Gs in combinatie met "Trails" gemonteerd dmv softplates met een Ram-mount op m'n racefiets of ATB.
Er is gewoon niets beter. Geimporteerde tracks volgen of zelf tracks maken. Muziek luisteren of telefooneren videootje maken, mails ophalen, buienradar bekijken.
Doe dat maar eens met een Garmin[/quote]


En hoe lang gaat die batterij dan mee?
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

Plaats reactie