Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Cervélo S3 Olympic frameset LTD
Een vriend van me wil zijn S3 Olympic verkopen.
Hij rijdt nu op een R3SL en vind deze gewoon fijner.
De fiets heeft slecht 400 km gelopen en is dus eigenlijk gewoon nieuw.
Wat belangrijk kan zijn, hij heeft 'm ook nog niet aangemeld dus de eventuele koper wordt eerste eigenaar met levenslange garantie.
Maat : 48
Adviesprijs van dit Limited frame was 3799,-
Hij wil er graag 2500 euro voor krijgen
PM bij interesse
Hij rijdt nu op een R3SL en vind deze gewoon fijner.
De fiets heeft slecht 400 km gelopen en is dus eigenlijk gewoon nieuw.
Wat belangrijk kan zijn, hij heeft 'm ook nog niet aangemeld dus de eventuele koper wordt eerste eigenaar met levenslange garantie.
Maat : 48
Adviesprijs van dit Limited frame was 3799,-
Hij wil er graag 2500 euro voor krijgen
PM bij interesse
en jij was niet toevallig eigenaar van een fietsenwinkel?
Ik vind het allemaal maar vaag. Bovendien heb ik ook nog zat vrienden die wel wat willen verkopen. Adviseer hem dan maar om het op marktplaats te zetten of hier zelf posts te verzamelen..
Ik vind het allemaal maar vaag. Bovendien heb ik ook nog zat vrienden die wel wat willen verkopen. Adviseer hem dan maar om het op marktplaats te zetten of hier zelf posts te verzamelen..
-
- Forum-lid
Emailadres is in iedergeval hetzelfde als dat van de winkel. Maar goed, het verhaal zou kunnen kloppen natuurlijk.
-
- Forum-lid
Dat heet in marketingkringen 'het vergroten van de doelgroep'
Jongens, jongens
Ik haal de post wel weg, hij was gewoon eerlijk hoor !!
@Stokie, uiteraard kan hij 'm op MP zetten alleen ik hem 'm gezegd dat hier misschien wat serieuzere kandidaten zouden zitten.
@Speric, van jou wordt ik een beetje misselijk, je bent zelf op het forum bezig om reclame te maken voor je eigen tentje, en voor de rest alleen maar commentaar leveren.
Overigens is zijn R3SL idd een 51cm
Ik haal de post wel weg, hij was gewoon eerlijk hoor !!
@Stokie, uiteraard kan hij 'm op MP zetten alleen ik hem 'm gezegd dat hier misschien wat serieuzere kandidaten zouden zitten.
@Speric, van jou wordt ik een beetje misselijk, je bent zelf op het forum bezig om reclame te maken voor je eigen tentje, en voor de rest alleen maar commentaar leveren.
Overigens is zijn R3SL idd een 51cm
-
- Forum-lid
Adroit, ik geef je volledig gelijk!
Sommige mensen maken dit forum echt ziek!
Betweters die in de praktijk er al na 10 km af moeten!
Sommige mensen maken dit forum echt ziek!
Betweters die in de praktijk er al na 10 km af moeten!
een forum gaat niet om hoe goed mensen kunnen fietsen.. ben je zelf prof? wellicht niet, dan kan je er zelf dus ook weinig van..
[quote="SpEric"]Ik vind het al knap als je iemand van 1.74 op een 48 kan krijgen.
Ben er benieuwd naar die persoon.[/quote]
Zijn naam staat nog op de bovenbuis, zal een fotootje plaatsen zodat jullie allemaal kunnen zien dat het frame niet van mij is, tenminste dat bedoel je toch??
En idd is 48cm te klein voor 'm vandaar dat hij een nieuwe R3 er voor in de plaats wil, zijn oude R3SL ruil ik in (ja die wordt wel van mij) voor een nieuwe R3SL.
Ook heeft hij een nieuwe baanfiets van Cervelo bij me gekocht en gaat zijn P3 ook nog vervangen worden...
Zijn naam staat nog op de bovenbuis, zal een fotootje plaatsen zodat jullie allemaal kunnen zien dat het frame niet van mij is, tenminste dat bedoel je toch??
En idd is 48cm te klein voor 'm vandaar dat hij een nieuwe R3 er voor in de plaats wil, zijn oude R3SL ruil ik in (ja die wordt wel van mij) voor een nieuwe R3SL.
Ook heeft hij een nieuwe baanfiets van Cervelo bij me gekocht en gaat zijn P3 ook nog vervangen worden...
[quote="adroit"][quote="SpEric"]Ik vind het al knap als je iemand van 1.74 op een 48 kan krijgen.
Ook heeft hij een nieuwe baanfiets van Cervelo bij me gekocht en gaat zijn P3 ook nog vervangen worden...[/quote]
Even voor de duidelijkheid, ik ben benieuwd naar de persoon die 1,74 is en op deze 48 zou kunnen passen.
Een maat 48 van cervélo is veel te klein voor iemand van 1,74 in tegen-stelling tot wat in de advertentie staat.
Of die vriend wel of niet bestaat, en of hij 10 of 2 fietsen bij je koopt, dat interesseert mij niet en zal ik ook nooit over of op reageren.
Ook heeft hij een nieuwe baanfiets van Cervelo bij me gekocht en gaat zijn P3 ook nog vervangen worden...[/quote]
Even voor de duidelijkheid, ik ben benieuwd naar de persoon die 1,74 is en op deze 48 zou kunnen passen.
Een maat 48 van cervélo is veel te klein voor iemand van 1,74 in tegen-stelling tot wat in de advertentie staat.
Of die vriend wel of niet bestaat, en of hij 10 of 2 fietsen bij je koopt, dat interesseert mij niet en zal ik ook nooit over of op reageren.