KCNC Topic!
Veel merken hebben hier al hun eigen topic!
Warom KCNC niet?
Als je wilt weten welke kettingbladboutjes je nodig hebt of een vraag over de remmen, zadelpen of deraileurwieltjes, Dropt het hier!
Ik trap af, de kcnc zadelpen.
Koop ik voor de 65 euro (internetshops) lichtgewicht kwaliteit of is het prut?
Hij is namelijk veel lichter als mijn syntace P6 carbon pen en ook goedkoper, dan zou ik er een kunnen kopen voor het geld dat ik voor de zadelpen kan vangen!
Warom KCNC niet?
Als je wilt weten welke kettingbladboutjes je nodig hebt of een vraag over de remmen, zadelpen of deraileurwieltjes, Dropt het hier!
Ik trap af, de kcnc zadelpen.
Koop ik voor de 65 euro (internetshops) lichtgewicht kwaliteit of is het prut?
Hij is namelijk veel lichter als mijn syntace P6 carbon pen en ook goedkoper, dan zou ik er een kunnen kopen voor het geld dat ik voor de zadelpen kan vangen!
mijn Flickr
- de zwarten
- Forum-lid HC
idem hier. Die pen zit in mijn woon-werk fiets en ziet dus af (klinkers in de stad), maar geeft geen krimp/kraak. Ik heb de rechte Ti pro lite 27.2, ingekort tot ongeveer 25cm (van 35cm), en die weegt nu 116 gram.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®

Klopt, http://www.probikeshop.nl/?p=18&s=&opt=2&id=61 die...
Kan ik er een stuk afzagen?
Ik heb mijn huidige zadelpen namelijk 15cm van frame tot zadelrails zitten, en de KCNC is 40cm.
hoe ver moet de pen er minimaal in zitten?
Kan ik er een stuk afzagen?
Ik heb mijn huidige zadelpen namelijk 15cm van frame tot zadelrails zitten, en de KCNC is 40cm.
hoe ver moet de pen er minimaal in zitten?
mijn Flickr
ik heb in totaal nu nog 2 setjes gouden kcnc snelspanners, en ik had ook nog een setje rode. nooit geen problemen mee gehad. Ook kcnc bladboutjes en stuurpen gehad allemaal zeer gehad. Enigste waar ik minder postitief over ben is hun crankstel. lagers naar de klote binnen een half jaar en slag in het crankstel.
Slag is er denk ik nog wel met een schroevendraaier en wat kracht uit te halen, door de pootjes een beetje te verbuigen.
Heb gehoord dat dit ook bij de rotor crankstellen zo is.
Slag is er denk ik nog wel met een schroevendraaier en wat kracht uit te halen, door de pootjes een beetje te verbuigen.
Heb gehoord dat dit ook bij de rotor crankstellen zo is.
-
- Forum-lid HC
Iemand die een race Qr (goud) wil ruilen voor een MTB qr(goud)?
Hij paste niet bij de hope kleur van mijn mtb wielen.
Hoe zijn de meningen over de kcnc remmen?
Hij paste niet bij de hope kleur van mijn mtb wielen.
Hoe zijn de meningen over de kcnc remmen?
Ik heb de remmen en de snelspanners. Van beide ben ik tevreden. De remmen remmen voor mij prima, doch remmen niet zo hard als een record of DA rem. Deze laatsten wegen dan ook veel meer. Ik weeg 85 kg en ze brengen mij prima tot stilstand. Kortom; tevreden over!
Daar was ik ook benieuwd naar, ben al flink aan het sparen om een complete Light-up aan mijn fiets te doen!
Denk aan:
KCNC zadelpen zwart
Stronglight CT2 bladen
Tiso blad boutjes
Tiso deraileur tuning complete set (tita stelschroeven, pivot bolt, wieltjes, en wielboutjes...
KCNC Skrewers
KCNC C-Brakes
en een carbon backplate voor de achter deraileur!
Genoeg om te sparen dus!
Denk aan:
KCNC zadelpen zwart
Stronglight CT2 bladen
Tiso blad boutjes
Tiso deraileur tuning complete set (tita stelschroeven, pivot bolt, wieltjes, en wielboutjes...
KCNC Skrewers
KCNC C-Brakes
en een carbon backplate voor de achter deraileur!
Genoeg om te sparen dus!
mijn Flickr
-
- Forum-lid HC
De ene zecht dat ze niet goed genoeg remmen, de ander zecht dat ze weer voldoende remmen :-S
Ik weet het niet meer, iemand misschien een setje te leen??
Heb eventueel wel een leuke tegenprestatie.
Ik weet het niet meer, iemand misschien een setje te leen??