Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Contest: Ontwerp Forumkleding 2010

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15963
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 30 jan 2010 11:38

[quote="Herera"][quote="Puffdaddy"][quote="japie carbon"]@: zaballa: Ik vind dat je het goed doet. Je kan het gewoon nooit goed doen, er is altijd wat te zeiken. En over dat stemmen, waarom zou je stemmen als je het toch niet wil kopen? Dus gewoon zo houden.[/quote]

Helemaal mee eens, @zaballa je opzet is gewoon kei goed.
Het is zo makkelijk om dingen gewoon af te keuren, zelf iets goeds opzetten is vaak moeilijker, gewoon zo doorgaan.[/quote]

+1 On topic! Inzenden en stemmen.[/quote]

+1
@ zaballa: Fantastisch dat je dit doet.
I know myself like no one else
Nothing to defend

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 30 jan 2010 11:59

[quote="superrose"]in je haast net zo'n loze opmerking te plaatsen als noppie :)[/quote]

Soms kun je oerinstincten niet negeren en moet je opmerking plaatsen.

Maar dan zal nu even een opmerking plaatsen die hout snijdt. Ik ga niet mee discusseren over het ontwerp en de kleur dat is toch onbegonnen werk, maar als ik het resultaat redelijk mooi vindt doe ik mee en bestel ik er 1. Dat heb ik vorige keer ook gedaan, ik draag het shirt nu nog.
kiekeboe

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 30 jan 2010 12:08

+ 1

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 30 jan 2010 12:13

[quote="Puffdaddy"][quote="japie carbon"]@: zaballa: Ik vind dat je het goed doet. Je kan het gewoon nooit goed doen, er is altijd wat te zeiken. En over dat stemmen, waarom zou je stemmen als je het toch niet wil kopen? Dus gewoon zo houden.[/quote]

Helemaal mee eens, @zaballa je opzet is gewoon kei goed.
Het is zo makkelijk om dingen gewoon af te keuren, zelf iets goeds opzetten is vaak moeilijker, gewoon zo doorgaan.[/quote]

Jammer dat "je mening geven" over iets gelijk wordt gesteld aan zeiken en afkeuren.

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1798
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 30 jan 2010 13:54

@ Trudie, je mening geven mag natuurlijk altijd, maar iemand zet iets op en geeft een paar goede regels aan. Vervolgens komen er zoveel opmerkingen over dat het op een gegeven moment niet meer duidelijk is wat de opzet is.
Vandaar dat C. Zaballa nog een keer opnieuw heeft gemeld wat nu precies de bedoeling is.
De opmerking van mij was meer bedoelt als een algemene, zodat het inderdaad niet allemaal ingewikkelder wordt als het eigenlijk is, deze zin klinkt volgens mij ook best ingewikkeld :)
Bikers are not alone

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 30 jan 2010 14:27

Nou, inderdaad zeg. Kun je dat ook nog een keer in jip en janneke taal schrijven?;)

En ik ben misschien bevooroordeeld. Ik vergelijk het met de vorige ronde Forum kleding en die ging heel erg gladjes, zonder dit soort ingewikkelde constructies.

Maar ik zal verder mijn mond houden.

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 30 jan 2010 14:32

[quote="Trudie"]Nou, inderdaad zeg. Kun je dat ook nog een keer in jip en janneke taal schrijven?;)[/quote]
Dat had jij zelf juist gedaan in het topic daarvoor.
kiekeboe

c.zaballa
Forum-lid
Berichten: 1039
Lid geworden op: 12 feb 2009 12:24

c.zaballa 31 jan 2010 00:29

Ontwerpje toegevoegd van superrose.

Om ieders forumnaam op het shirt te krijgen, maakt het waarschijnlijk 10 euro duurder per tenue.

Speric ging maandag nog even informeren over de prijzen.

Gr.
Gazelle Team TVM \'99

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 31 jan 2010 08:26

[quote="Trudie"]Nou, inderdaad zeg. Kun je dat ook nog een keer in jip en janneke taal schrijven?;)

En ik ben misschien bevooroordeeld. Ik vergelijk het met de vorige ronde Forum kleding en die ging heel erg gladjes, zonder dit soort ingewikkelde constructies.

Maar ik zal verder mijn mond houden.[/quote]

Trudie , er zijn enkele jaren verstreken en wss zijn de leden ook wat kritischer geworden mbt wat ze willen.

Algemeen :

Het zal altijd lastig blijven om iets algemeens te creeren dat iedereen bevalt of het nou om de kleuren of ontwerp gaat. Het zal nooit voor iedereen perfect zijn .

MBt tot forumnamen , enkele jaren geleden waren de kosten € 8 .

Belangrijk is wel dat er een goede zeem in komt en dat de stof cq afwerking goed zijn.

Veel succes met alles .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 31 jan 2010 10:48

oh die van serge is ook leuk en dan wel blauw maar niet van dat suffe blauw, daar kan ik zeker mee leven.
Serge hoe ziet het eruit als je het blauwe wit maakt?

Die van mij kan ik overigens ook uitstekend mee leven :)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

c.zaballa
Forum-lid
Berichten: 1039
Lid geworden op: 12 feb 2009 12:24

c.zaballa 31 jan 2010 13:01

Dameszeem en Damesshirt zijn overigens geen probleem en kosten niets extra's.
Gazelle Team TVM \'99

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 31 jan 2010 13:20

[quote="superrose"]oh die van serge is ook leuk en dan wel blauw maar niet van dat suffe blauw, daar kan ik zeker mee leven.
Serge hoe ziet het eruit als je het blauwe wit maakt?

Die van mij kan ik overigens ook uitstekend mee leven :)[/quote]

Slijmerd!;)

Plaats reactie