witte broek
Ik was online een mooie wereldkampioen tenue tegengekomen met een mooi wit shirt en een witte broek maar hoe zit dat nu met die witte broek is dat wel handig.
ik heb bv. gehoord dat deze snel doorschijnen of niet goed wit blijven.
jullie ervaringen????
ik heb bv. gehoord dat deze snel doorschijnen of niet goed wit blijven.
jullie ervaringen????
Ik heb een witte Ultima, niks aan het handje, schijnt niet door. Echter, één keer door een plas of modderpoel en je witte broekje is niet meer schoon te krijgen. Alleen voor de droge zomerdagen dus.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

ik heb 3 witte broeken en ze schijnen alledrie niet door.
Als die dingen wel zouden doorschijnen, dan kocht niemand ze natuurlijk!
Broeken blijven ook gewoon wit. Wat er gebeurt als je er vaak mee door de blubber fietst, weet ik niet. Maar als ze gewoon op droge dagen draagt en de witte broek met de witte was mee wast, blijven ze gewoon wit
Als die dingen wel zouden doorschijnen, dan kocht niemand ze natuurlijk!
Broeken blijven ook gewoon wit. Wat er gebeurt als je er vaak mee door de blubber fietst, weet ik niet. Maar als ze gewoon op droge dagen draagt en de witte broek met de witte was mee wast, blijven ze gewoon wit
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb een Pina-outfit waar veel wit in zit, maar die blijft aardig schoon. Niet in de zeikende regen mee rijden en goed wassen. Beetje Oxi erbij doet wonderen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Ik 'had' een mooie witte assos. Schijnt niet door en zit als gegoten, echter een regenbui en opspattend modder later en je bent gezien. Heb al van alles geprobeerd van wasmiddeltjes maar helaas. Rij er wel nog mee maar echt mooi wit is hij niet meer. Zal ook geen witte broek meer kopen.
heb zelf ook nu weer een witte outfit er bij en daar ga ik gewoon mee mountainbiken en die gaat gewoon goed schoon.
Niets aan het handje.
Ik zal niet zeggen welk merk anders heb ik weer gezeik van de forumpolitie maar wit hoeft niet per definitie niet zuiver te krijgen zijn.
Grtz; mtbfool
Niets aan het handje.
Ik zal niet zeggen welk merk anders heb ik weer gezeik van de forumpolitie maar wit hoeft niet per definitie niet zuiver te krijgen zijn.
Grtz; mtbfool
patmaessen schreef:Ik 'had' een mooie witte assos. Schijnt niet door en zit als gegoten, echter een regenbui en opspattend modder later en je bent gezien. Heb al van alles geprobeerd van wasmiddeltjes maar helaas. Rij er wel nog mee maar echt mooi wit is hij niet meer. Zal ook geen witte broek meer kopen.
Mijn witte broek (Assos) blijft dus wel mooi wit. Ik stop h'm wel metéén na een vieze rit in de was maar dat geldt ook voor mijn ándere (gekleurde) fietsoutfits.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Ik heb een paar witte vlakken in mijn ZerRH+ outfit.
Laatst een paar flinke modderspetten in het witte deel welke na de wasbeurt (direct na het fietsen in de wasmachine) niet weg waren. Toen even op de hand met Biotex, superwit.
Sindsdien kijk ik na het fietsen mijn kleding na op modder in het witte deel en indien daar spetten zitten zet ik de kleding even in een emmer met Biotex en daarna in de wasmachine.
Geen probleem meer mee gehad.
Laatst een paar flinke modderspetten in het witte deel welke na de wasbeurt (direct na het fietsen in de wasmachine) niet weg waren. Toen even op de hand met Biotex, superwit.
Sindsdien kijk ik na het fietsen mijn kleding na op modder in het witte deel en indien daar spetten zitten zet ik de kleding even in een emmer met Biotex en daarna in de wasmachine.
Geen probleem meer mee gehad.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
patmaessen schreef:Ik 'had' een mooie witte assos. Schijnt niet door en zit als gegoten, echter een regenbui en opspattend modder later en je bent gezien. Heb al van alles geprobeerd van wasmiddeltjes maar helaas. Rij er wel nog mee maar echt mooi wit is hij niet meer. Zal ook geen witte broek meer kopen.
Bleekmiddel geprobeerd? Witte doek met bleekmiddel op de witte delen van de jas, bij mij werkte het.