Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Sven Kramer in de Tour?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37795
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 feb 2010 09:58

Lol, ik hoop dat vooral tegen druk kan. Overal word je doodgegooid met Sven.
Less is bore

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 09 feb 2010 10:56

Daniel1975 schreef:Ik denk juist dat hij het als uitdaging zou zien.....

Momenteel is ie veel te zwaar om een met de absolute toppers mee omhoog te rijden, maar bij gerichte training wil ik wel eens zien wat hij kan.
Hij is gezegend met een exeptioneel lichaam en een goede kop erop qua doorzetting en mentaliteit. Ik zie er trouwens meer een Cancellara-rijder in dan een tourwinnaar.

Genoeg opportunisten te vinden die in Cancellara een tourwinnaar zien. ;)
Wel een merkwaardig moment voor zo'n bericht, dit zal in elk geval niet de week zijn waarin Sven eens gaat nadenken hoe hij over 5 jaar z'n trainingen afwerkt.

Als hij niet van verliezen houdt kan-ie inderdaad beter blijven schaatsen, langeafstands langebaan schaatsen is de specialiteit van amper een handvol mensen wereldwijd...

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 09 feb 2010 11:46

piep* dit is het antwoord apparaat van Superrose, zij kan niet meer reageren, zij is namelijk net doodgegooid met Sven, einde bericht *piep
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8945
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 09 feb 2010 12:27

Sven een tourwinnaar? Weet ik niet. Sven vs Cancellara: dan weet ik niet wie er gaat winnen. M.a.w.: die kerel is zo'n enorm fysiek talent (danwel een genetische freak ;-) ) dat hij denk ik zeker wat te zoeken heeft in tussen de profs.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

concorde
Forum-lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 01 nov 2004 09:55

concorde 09 feb 2010 12:28

Ik denk Sven misschien meer ene renner is ala Lars Boom. Meer iets voor de RvV en PR? Mischien de ardennenklassiekers. Maar dan zal hij eerst wat inhoud moeten kweken.

Gebruikersavatar
chassepatate
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 14 okt 2009 21:55

Gebruikersavatar chassepatate 09 feb 2010 14:12

Wel leuk allemaal, maar het is hetzelfde als een aap leren fietsen...
Schaatsen is een totaal andere sport, die wedstrijden bij die gasten duren hoogstens 15 min. en dat is dan op de langste afstand (10k). Dat is iets anders dan 6 uur op de fiets...

Als je dan toch mag kiezen zou ik het leuker vinden als Michael Schumacher of Roger Federer, Tiger Woods of The Undertaker mee gaan doen in het peleton...

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 09 feb 2010 14:18

Chasse Patate schreef:Wel leuk allemaal, maar het is hetzelfde als een aap leren fietsen...


Wel eens een aap gezien die 's zomers kleinere koersen rijdt als training en ook wint? :)

Gebruikersavatar
edwin01
Forum-lid
Berichten: 1777
Lid geworden op: 25 mei 2006 17:02

Gebruikersavatar edwin01 09 feb 2010 14:23

Noem het maar kleine koersen.... Het zijn toch wel hele mooie wedstrijden die hij heeft gewonnen... Het zou voor menig eliterenner een opstap zijn naar een profcontract.

mennovb
Forum-lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 07 dec 2008 17:55

mennovb 09 feb 2010 14:23

Zonder naar omroep fryslan gekeken te hebben heb ik hier wel eens vaker over nagedacht. Sven kan nu al wedstrijden winnen bij de elite zonder contract. Daar rijdt hij in de zomer wel eens criteriums.

Sven is een jongen die houdt van winnen. Maar niet alleen dat. Hij wil graag het beste uit zichzelf halen. Als die jongen na een olypische spelen en wereld kampioenschappen (half maart) een goede vakantie houdt en zich dan vanaf mei/zomer zich in gaat zetten met trainingsschema;s die gericht zijn op het duurvermogen en het wielrennen, dan kan hij in het voorjaar erna zeker van waarde zijn voor een proffesionele wielerploeg. Ik denk zelf meer aan een type lars boom/cancellara. Hen zie ik beide niet als tourfavoriet maar als renners voor de klassiekers en de tijdritten. Ik denk dat Sven ook tot deze groep behoort.

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 09 feb 2010 14:27

Edwin01 schreef:Noem het maar kleine koersen.... Het zijn toch wel hele mooie wedstrijden die hij heeft gewonnen... Het zou voor menig eliterenner een opstap zijn naar een profcontract.


Kijk aan. Ik wist eerlijk gezegd niet om welk soort wedstrijden het ging maar noemde het kleinere koersen omdat deze discussie in de context van een evt. Tourdeelname stond. Dank dus voor de aanvulling.

Gebruikersavatar
chassepatate
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 14 okt 2009 21:55

Gebruikersavatar chassepatate 09 feb 2010 14:27

volgens mij is het lunchpauze... ;)

Plaats reactie