Polar of Blackburn ?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb een polar CS 100. Is inzake werking hetzelfde als een CS 200 die nog een beetje meer functies heeft.
Erg duidelijk display.
Verschillende instellingen van het schermpje zijn mogelijk.
Werkt naar behoren en doet wat ie doen moet. Ik maak de borstriem wel altijd nat aan de meetpunten alvorens ik deze aandoe en laat de zender de ontvanger eerst "vinden". Daarna doet ie het de hele rit probleemloos.
Gegevens zijn achteraf erg goed uit te lezen.
De Delphi heb ik nog nooit gebruikt.
Succes nog.
Erg duidelijk display.
Verschillende instellingen van het schermpje zijn mogelijk.
Werkt naar behoren en doet wat ie doen moet. Ik maak de borstriem wel altijd nat aan de meetpunten alvorens ik deze aandoe en laat de zender de ontvanger eerst "vinden". Daarna doet ie het de hele rit probleemloos.
Gegevens zijn achteraf erg goed uit te lezen.
De Delphi heb ik nog nooit gebruikt.
Succes nog.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
polar is gebruiksvriendelijker en beter qua hartslagmeter. Wellicht dat de blackburn meer functies heeft voor cadans/odometer enzo. De blackburn is in iedergeval niet erg gebruiksvriendelijk en ook net wat minder betrouwbaar in het algemeen.
Bulls DF1 Ambrosio FCS 28
Polar is niet compatible met Mac! (ik blijf het een schande vinden.....)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Kooijman schreef:polar is gebruiksvriendelijker en beter qua hartslagmeter. Wellicht dat de blackburn meer functies heeft voor cadans/odometer enzo. De blackburn is in iedergeval niet erg gebruiksvriendelijk en ook net wat minder betrouwbaar in het algemeen.
Die goedkope Polar's zijn ook alles behalve betrouwbaar. Met die goedkope CS modellen zijn nog al wat problemen geweest.
-
- Forum-lid
zelf heel tevreden met mijn Polar.
Eerst Cs200 nu CS 400.
Zelf nooit problemen met de 200 gehad. Vind de 400 prijs/kwaliteit/functies een betere koop (150 bij Futurum)
Eerst Cs200 nu CS 400.
Zelf nooit problemen met de 200 gehad. Vind de 400 prijs/kwaliteit/functies een betere koop (150 bij Futurum)
-
- Forum-lid
Heb een paar jaar de cs100 gebruikt en heb onlangs een nieuwe cs100 gekocht. Heb er nooit problemen mee gehad, doet wattie moet doen. Heb weer voor de cs100 gekozen omdat deze voor mij meer dan voldoende functies heeft.
Ik vond m'n polar altijd een goed apparaat tot deze winter. Als het koud weer is geeft hij geen snelheid meer aan cadans en hr geeft hij nog wel aan. Zo miss je snel een paar 100 km, weet niet of er meer mensen last van hebben maar voor mij geen polar meer.
heb ook een polar gehad, een loopmodel, ben uiteindelijk overgestapt naar garmin, vind het toch erg onhandig dat je polar niet uitgelezen kan worden door een mac.
belachelijk ook dat er nog steeds geen software voor is terwijl er een groeiende groep apple gebruikers is.
belachelijk ook dat er nog steeds geen software voor is terwijl er een groeiende groep apple gebruikers is.
hans darmstrong schreef:zelf heel tevreden met mijn Polar.
Eerst Cs200 nu CS 400.
+1, vooral omdattie hartslag/snelheid/hoogte per tijdsinterval (1, 5, 15, 60sec) in files opslaat en dat je deze kan downloaden naar je PC: heb je meteen een electronisch logboek.