Dag allemaal,
Ik hoop dat jullie wat advies hebben. Ik heb mijn oog laten vallen op een giant alliance. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik het een mooi frame vind en ik wel genoegen neem met een 105 groep. Wedstrijden zie ik mijzelf niet doen maar wel leuke tochten. Ik heb er ook voor gekozen omdat ik lange armen heb en een lang bovenlichaam (kwa verhouding). Ik wou dus voor de L gaan met een 58.5 cm bovenbuis. Nu mijn vraag: Wie heeft ervaring met dit frame? En ja mijn budget is ook niet mega groot nu weet ik dat vos rijwielen en salden ze goedkoop hebben maar wie weet nog een andere winkel? Wel in Nederland graag.
Groeten Pieter
Giant Alliance
-
pieterdijk
- Forum-lid
Nog maar een fiets erbij
-
cubemeister
- Forum-lid
beste pieter,
ik heb maandag een 2007 model van de alliance in elkaar gereden. vond het een erg fijne fiets maar bleef wat angstig over de lijmverbindingen. al met al vind ik het geen voordelen hebben t.o.v. een alu fiets. wil je adviseren ook eens naar de tcr limited te kijken.
ik heb maandag een 2007 model van de alliance in elkaar gereden. vond het een erg fijne fiets maar bleef wat angstig over de lijmverbindingen. al met al vind ik het geen voordelen hebben t.o.v. een alu fiets. wil je adviseren ook eens naar de tcr limited te kijken.
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr