Ik rijd nu een tijdje op een oude Pinarello:
http://link.marktplaats.nl/334939516
Dit is een goede fiets, maar naarmate ik meer ga fietsen, merk ik dat ik toch versnellingen in mijn stuur wil hebben.
Nu heb ik een 2e hands fiets op het oog, maar vraag me af wat de "catch" is.
http://link.marktplaats.nl/340336182
Er zit een 105 groep op, het is een bekend merk, maar in verhouding best goedkoop. Nu loop ik natuurlijk het risico dat iemand anders er op gaat bieden, maar stel toch de vraag. Mis ik iets?
Mis ik iets?
-
eelcoz
Er staat toch helemaal geen prijs bij?
Die concorde is zeker niet nieuw, ook niet super licht. Wel solide en robuust.
In jouw geval zou ik ook even overwegen of je voor €250 niet je eigen fiets kunt (laten) ombouwen tot wat je zou willen. Ik zie behalve de hele aandrijflijn geen voordelen aan de Concorde. Maar dit is mijn mening en niet meer dan dat.
In jouw geval zou ik ook even overwegen of je voor €250 niet je eigen fiets kunt (laten) ombouwen tot wat je zou willen. Ik zie behalve de hele aandrijflijn geen voordelen aan de Concorde. Maar dit is mijn mening en niet meer dan dat.
Ooit actief als Ophetkantje
Uiteindelijk gaat dat ook gebeuren, aangezien de fiets te groot is.
Maar op welke manieren kan ik de Pinarello aanpassen? Ik laat er iig een nieuwe pignon opzetten om het overslaan van mijn ketting tegen te gaan. Maar het veranderen van mijn versnellingen op het frame naar mijn stuur gaat een dure bezigheid worden?
Maar op welke manieren kan ik de Pinarello aanpassen? Ik laat er iig een nieuwe pignon opzetten om het overslaan van mijn ketting tegen te gaan. Maar het veranderen van mijn versnellingen op het frame naar mijn stuur gaat een dure bezigheid worden?
-
mooncrawler
- Forum-lid
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 25 jan 2010 17:20
Let op dat als je je pion (Cassette) wisselt je ook gelijk een nieuwe ketting er op legt!