Fiets shirts
Ik heb nog maar weinig slechte shirts gehad.
Heb er nu een 20-tal denk ik. Vermoedelijk minimum 10 verschillende merken.
Een van m'n fijnste shirts heb ik in uitverkoop op de kop getikt voor 15 euro. Sommigen duurdere shirts von dik dan weer niets.
The proof is in the pudding I'm afraid.
Heb er nu een 20-tal denk ik. Vermoedelijk minimum 10 verschillende merken.
Een van m'n fijnste shirts heb ik in uitverkoop op de kop getikt voor 15 euro. Sommigen duurdere shirts von dik dan weer niets.
The proof is in the pudding I'm afraid.
Gobik
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Tijdens een fietsdag van een klant van ons kregen we een shirt van KCC (van oud prof Rob Kleinsman) en dat is toch wel een hele fijne moet ik zeggen.
-
- Forum-lid
Gore. Drie shirts, meer dan genoeg om het hele jaar mee door te komen. Los van mouwstukken en jasjes.
Michiel
- CampaYolo
- Forum-lid
Vooral Castelli hier in de kast.
Santini bevalt ook wel. Mits er geen hoge kraag op zit, dan zit bij mij de rits vervelend aan mijn keel.
Wisselende ervaringen met Ekoi. (Pijpen te kort, mouwen te lang) Al is het voor de uitverkoop prijs zeker niet slecht.
Cycology ziet er leuk uit, maar is kwalitatief veel minder en gemaakt voor de bollere fietser.
Santini bevalt ook wel. Mits er geen hoge kraag op zit, dan zit bij mij de rits vervelend aan mijn keel.
Wisselende ervaringen met Ekoi. (Pijpen te kort, mouwen te lang) Al is het voor de uitverkoop prijs zeker niet slecht.
Cycology ziet er leuk uit, maar is kwalitatief veel minder en gemaakt voor de bollere fietser.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.