Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het grote bezorgdiensten review topic

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 11 mar 2024 15:53

Wat zijn jullie ervaringen met Dynalogic?
De mijne zijn echt rampzalig.
Geen T&T, wel mail dat ze geweest zijn maar nooit aangebeld, onbeschofte bezorger.
En de klantenservice alleen maar de bezorger beschermen als je een klacht hebt.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5310
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 11 mar 2024 16:12

Dynalogic bezorgd sinds dit jaar mijn diabetes hulpmiddelen. Aangezien de hulpmiddelen niet via de gewone apotheek geleverd mogen maar via een aantal landelijke partijen, wordt het aan huis bezorgd. Ik heb toen de keuze gemaakt om mijn insuline ook door die landelijke apotheek te laten leveren, tegelijk met de hulpmiddelen. Vanaf dit jaar komt het dus met Dynalogic. De insuline moet altijd gekoeld zijn. Dat was het dus niet. Ga ik dus ook niet meer gebruiken. Daarnaast had de bezorger vloerkleden, pakketten etc in de wagen. Het werd dus gewoon ingepland in zijn normale route. 🤔 Levensgevaarlijk en onverantwoord. Ik kan nu dus weer mijn insuline bij mijn apotheek hier gaan afhalen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
jwkeij
Forum-lid
Berichten: 1699
Lid geworden op: 16 jan 2013 15:06

Gebruikersavatar jwkeij 21 mar 2024 20:50

WÁT?? HOE DAN??
Nu kan je insuline met gemak 3 weken bewaren buiten de koelkast, maar dit lijkt mij niet de bedoeling.
WiND 56 - 2020

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5310
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 21 mar 2024 21:42

Het mag gewoon niet gebeuren. Wat gebeurt er nog meer voordat het bij de klant is?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3533
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 22 mar 2024 22:49

Van de week PostNL. Niet bij de buren, ook niet de buren van de buren. Het was nog net in de straat...ik 25 huizen verder. En ik kon voor levering niet aangeven dat het naar een punt moest.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5310
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 22 mar 2024 23:11

Ik heb een pakket via marktplaats naar een pickup punt laten sturen. Kan niet misgaan toch? Krijg bericht dat het onderweg en dan houdt het op. Nu is het zogenaamd vermist en vergoeden ze 3,40 per kg. En aangezien het niet veel meer weegt zal ik dat krijgen. Dekt niet eens de verzendkosten. Wat een service.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

0475
Forum-lid
Berichten: 819
Lid geworden op: 05 apr 2020 09:56

0475 22 mar 2024 23:36

0a9ee229-0e5f-4338-8286-7dd298cac897.jpeg

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15977
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 23 mar 2024 15:33

Gisteren (vrijdag) een rol butyl tape gekocht op Amazon en deze werd 20 uur later al aan de deur bezorgd.
Ik had niet speciaal iets aangevinkt dat ik het snel in huis wilde en ik heb ook geen prime account.
Was een gewone grijze bestelwagen en de chauffeur had geen herkenbare kledij aan.
Leek mij wel een soort "privé firma".
I know myself like no one else
Nothing to defend

N.eelis
Forum-lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 25 feb 2017 11:35

N.eelis 25 mar 2024 12:58

Lcsmet schreef: 23 mar 2024 15:33 Gisteren (vrijdag) een rol butyl tape gekocht op Amazon en deze werd 20 uur later al aan de deur bezorgd.
Ik had niet speciaal iets aangevinkt dat ik het snel in huis wilde en ik heb ook geen prime account.
Was een gewone grijze bestelwagen en de chauffeur had geen herkenbare kledij aan.
Leek mij wel een soort "privé firma".
Ik werk vlak bij een DC van Amazone, elke dag rond het middag uur rollen daar zo'n 150 busjes van het terrein af, veelal grijs (met logo Amazon) of inderdaad een normale grijze bestelwagentjes. Herkenbare kledij kan ik niet zien, maar er lijkt wel een voorschrift te zijn om verplicht een petje te dragen :mrgreen:

leon1
Forum-lid
Berichten: 3038
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 25 mar 2024 20:02

Eigenlijk gaat hier altijd alles wel goed met pakketten en zo. Maar daar moet ik nu op terugkomen. Ik wilde de boel niet jinxen dus ik schrijf dit nu pas nu dat ik mijn onderdelen binnen heb. Nou ja, bijna allemaal.

DHL: pakket in Duitsland besteld met verzender DHL ecommerce. Donderdag besteld, vrijdag opgehaald. Normaal komt het dan eigenlijk al maandag of dinsdag binnen. Toevallig had ik ook nog een tweede pakket van een andere Duitse shop besteld. Op maandag was duidelijk, beide komen dinsdag binnen. Beide pakketten op maandag naar de avondbezorging op dinsdag verplaatst. En dinsdagavond kwam DHL. 1 pakket mee. Vreemd dus. Daarna ging de DHL app alle kanten op. Pakket heeft vertraging tot het is weer opgelost tot weer vertraging. Gebeld met DHL maar zij konden mij geen uitsluitsel geven wat er nu aan de hand was. Onderzoek wordt opgestart. Uiteindelijk stond er vanmorgen ineens weer 'sorteercentrum' bij het pakket. Thank god is het pakket niet kwijt (650euro....). En later vanochtend: pakket is onderweg. Nu had ik een servicepunt uitgezocht die maandag dicht is... Lekker handig weer. Vanmiddag ineens bericht. Pakket ligt klaar. Huh? Waar dan? Nou, op een ander servicepunt.

Dan de volgende: DPD. Vrijdag zou een pakket worden bezorgd. Niemand thuis. Dus verplaatst naar vandaag (maandag). Hele dag de app in de gaten gehouden. Niks bezorgd natuurlijk. Komen ze vast morgen als er niemand is....

:evil:
Ride bikes, not tanks!

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8558
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 25 mar 2024 20:44

Onze zoon werkt bij DHL op de afdeling klantenservice-chat,ik kijk regelmatig even mee wat er langs komt.
Eén extreem voorbeeld:6x binnen 10 uur bezorgadres veranderen.Ze kunnen veel zien maar ook niet alles oplossen.
Zal maar niet schrijven waar ze voor uitgemaakt worden regelmatig.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

leon1
Forum-lid
Berichten: 3038
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 26 mar 2024 07:45

Dat geloof ik zo dat ze nogal vaak voor van alles en nog wat worden uitgemaakt. Dat doe ik niet. Maar ik zoek wel antwoorden op mijn vragen. Dus ik vraag wel door. En dan stuit ik vaak op tegenstribbelingen. En ik kan dan maar moeilijk inschatten of dat terecht is of niet. M.a.w. of ze wel iets op hun scherm zien en het mij niet vertellen. Want op de vraag waar (welke plaats dus) het pakket dan op het sorteercentrum ligt heb ik geen antwoord gekregen terwijl ik toch bijna met zekerheid weet dat ze dat wel zien staan. Ik ga daar echt niet naar toe rijden of zo. Ik wil dat gewoon weten voor een stukje peace of mind.... Maar goed, de goede lijden daar onder de kwaden denk ik.
Ride bikes, not tanks!

Plaats reactie