Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Welke kaart op Garmin Edge 1030 plus? Komoot?

0475
Forum-lid
Berichten: 819
Lid geworden op: 05 apr 2020 09:56

0475 19 mar 2024 09:31

ditisBert schreef: 29 feb 2024 17:11 ......Even samanvattend; ik krijg op mijn Edge dus geen andere kaarten te zien....
De Komoot IQ app voor op de Garmin geeft de mogelijk om te kiezen:

Je start de Komoot IQ app, zoekt de route en geeft aan deze te willen fietsen. Daarna vraagt de IQ app of je dat met de Komoot app of de Garmin als navigatie wilt doen.

Kies je voor Garmin dan laat hij je het activiteiten profiel kiezen en vervolgens stopt de IQ app en neemt de Garmin het over met de kaart die je op je Garmin hebt staan.

Kies je om de Komoot IQ app te laten navigeren dan blijf je binnen de app met eigen kaart weergave (die van Komoot), rit gegevens en navigatie instructies. Je "verliest" dan de functies van de Garmin zoals je zelfgemaakte dataschermen, climbpro etc.

abdr
Forum-lid
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 mar 2019 14:16

abdr 19 mar 2024 10:25

Dat is nieuw voor mij. Werkt dat een beetje? Ik kan het niet testen wegens geen Komoot Premium. Die kaart moet dan wel gestreamed worden via Bluetooth en de 4G van je telefoon. Wat gebeurt er als de verbinding wegvalt?

0475
Forum-lid
Berichten: 819
Lid geworden op: 05 apr 2020 09:56

0475 19 mar 2024 22:30

Heb alleen gekeken wat de Komoot IQ app kon en gezien (het gebrek aan) de functionaliteit tov de Garmin verder nooit gebruikt. Begrijp ook niet waarom Komoot nog zelf navigatie in de app stopt gezien de Garmin. Op een smartphone is dat een ander verhaal maar op een garmin een app maken die kan navigeren is ergens wel bizar….

Plaats reactie