Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Roularta inloggen

senior1
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 feb 2024 21:25

senior1 15 feb 2024 20:48

walter- schreef: 15 feb 2024 20:45
senior1 schreef: 15 feb 2024 20:41 ...Overigens snap ik eigenlijk niet waarom ineens zoveel mensen zich druk aan het maken zijn over iets wat voor mij niet echt een probleem is :oops:
Ik had net begrepen dat je dat wel een probleem vond. Iet dus ;-)
Niet op de manier waarop diverse mensen het dachten te moeten opvatten :o . Ik wil mijn historie wel terug maar ik kan ook leven zonder.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8147
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 15 feb 2024 22:16

Even resumerend,
Er zijn twee problemen:
  • Je hebt in een lang vervlogen verleden een emailadres gebruikt toen je ooit inschreef op deze site en je hebt dat mailadres nooit geupdate
  • Je hebt een wachtwoord wat geen HOOFDLETTER, geen SPECIALE TEKENS (-/:;()€&@“[]{}#%^*+=_\|~<>$£¥•) bevat èn GEEN CIJFER bevat
Wat gebeurt er in het geval van punt 1:
Je kunt je emailadres niet meer aan want je gebruikt dat ding nooit meer en hij zit niet meer bij je mailapp op je telefoon, noch op het mailprogramma op je computer. Je hebt dus geen toegang meer tot dat adres.

Wat kun je doen:

Probeer via webmail van je toenmalige provider, of in het geval van google mail of hotmail en dergelijke weer toegang te krijgen tot je oude mailadres via internet (dus niet via je app op de telefoon of mailprogramma op je computer)

Lukt dat niet:
Vraag een moderator om je mailadres van je bestaande account te wijzigen naar een courant mailadres

Wat gebeurt er bij punt 2:

Je mailadres werkt nog gewoon maar je kunt toch niet inloggen.
Je altijd gebruikte wachtwoord bestaat dan niet uit een woord wat: een hoofdletter, een cijfer en een speciaal teken bevat.

Wat kun je doen:

Je klikt op “wachtwoord vergeten” en je krijgt een mail met de optie om je wachtwoord te veranderen. (In sommige gevallen moet je ook nog een keer klikken op “stuur deze mail opnieuw” omdat in eerste instantie de mail niet verstuurd wordt)

Tips specifiek voor Mac en iPhone:
Je kunt op je mac zoeken naar welk emailadres en welk wachtwoord je gebruikte voor de site fiets.nl (safari-> voorkeuren-> wachtwoorden)
Of op iPhone/iPad: open Instellingen-> wachtwoorden en zoek naar fiets.nl

Daar vind je de inloggegevens die je gebruikte op de oude site

Voor Windows heb ik geen tips want dat gebruik ik niet maar wellicht kan iemand die aanvullingen geven

Succes en hopelijk welkom terug 😇
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8947
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 16 feb 2024 11:44

rob74 schreef: 15 feb 2024 11:39 Nee,.... Ik heb ook met een antiek email adres ingelogd en nu inmiddels met mijn huidige email adres. En ik heb Edwin daar niets voor hoeven laten doen. Je kan dit in het account bij Roularta aanpassen.
Tnx. Was me in eerste instantie niet opgevallen. Volgens mij is het gelukt.

Edit: alleen kan ik nu nergens meer vinden hoe ik bij mijn pb's kom of mijn onderschrift e.d. aan kan passen (via mobiel)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8147
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 16 feb 2024 11:53

Even op je eigen naam klikken in je bericht en dan naar “verstuur bericht “
Dan kom je bij je berichten (evt de pagina een keer verversen)

Bij zie die functie ook niet meer op de telefoon, alleen op mijn laptop met safari.

Ben je bang dat je een bericht mist over je baanfiets? :lol: ;)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8947
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 16 feb 2024 12:29

Ja, dat loopt echt storm namelijk momenteel..! ;-)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

barts27
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 dec 2008 17:02

barts27 12 mar 2024 13:13

Ik kan niet meer inloggen onder mijn oude gebruikersnaam en die wil ik wel gebruiken op het forum.
Mijn email adres is nu gekoppeld aan Barts27, maar ik wil graag dat deze weer gekoppeld wordt aan Boswielrenner.
Gebruikersnaam Boswielrenner staat gekoppeld aan een email adres dat niet meer in gebruik is, dus ik wil dat graag aangepast hebben. Kan iemand mij hiermee helpen? Dank.

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5246
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 12 mar 2024 13:25

@bart27; Stuur een berichtje naar Edwin voor je probleem.

barts27
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 dec 2008 17:02

barts27 12 mar 2024 13:25

Heb ik gedaan, maar ik krijg geen reactie.

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5246
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 12 mar 2024 13:31

Nog eens opnieuw proberen ;-)

ElMatador
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2024 21:21

ElMatador 13 mar 2024 23:04

Heb hetzelfde in beginsel wel reactie van Edwin en moest m’n e-mail adres doorgeven om Giantico weer te koppelen maar nu na een paar weken niks meer vernomen. Zonde dat ik m’n historie kwijt raak op deze manier

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8147
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 13 mar 2024 23:18

Als je een nieuw mailadres via Edwin hebt aangevraagd is de procedure dat je probeert in te loggen met dat nieuwe emailadres, vervolgens klikt op “wachtwoord vergeten/vernieuwen”

Dan krijg je een mail op je nieuwe adres en kun je via een vernieuwd wachtwoord inloggen.

Daarna je oude mailadres veranderen in je account en alles zou weer moeten werken.

(Omslachtig, ik weet het maar probeer het eens)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Tussendoor
Forum-lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 jun 2022 21:09

Tussendoor 13 mar 2024 23:33

En hoe controleert 'Edwin' of iemand de rechtmatige 'eigenaar' is van dat oude account???

Plaats reactie