Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2024

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16247
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 15 apr 2024 09:10

nijkie schreef: 15 apr 2024 08:54
Enzzo schreef: 15 apr 2024 02:19 Nee hoor. Het veralgemeniseren van bepaalde standpunten kan soms heel vervelend overkomen
Het verschil van taalgebruik in een bouwkeet of docenten kamer kan een beetje verschillen.
Maar ook hier kan je weer uren over gaan discussiëren.
Maar Enzzo jij zat in de regie kamer tijdens de koers?
En hoe had jij het opgelost na een ongeval?
Dat valt mee (tegen?) hoor. (Als de deur gesloten/de kinderen weg zijn)

Dat ongeval was inderdaad overmacht, maar dat maakt de rest er niet minder belabberd om.
Campagnolo Ultra Dork

marsman
Forum-lid
Berichten: 2388
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 15 apr 2024 10:21

Met excuus als het een dubbelpost is. Maar de nieuwe beelden (waarvan ik eerder alleen printscreens zag) van de dame die het petje naar VDP gooide staan op Dumpert. Beelden vanaf de andere kant, maar nu veel duidelijker. Dit is toch potvolblommen overduidelijk opzet?

https://www.dumpert.nl/toppers?selected ... 6_f9db870b
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

ColumsbusMJ
Forum-lid
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 dec 2022 17:36

ColumsbusMJ 15 apr 2024 11:17

“Het was evident nooit de bedoeling van mijn cliënte om de renner in kwestie kwaad te berokkenen. Laat staan dat ze hem ten val wilde brengen. Geen enkel weldenkend mens zou zoiets toch doen?”
Mooi dit soort retorische vragen. Geen enkel weldenkend mens zou dit met opzet doen, dan is uw uw cliënte kennelijk geen weldenkend mens. Ook dat ze nu in de slachtofferrol kruipt vind ik weer ergerlijk. Erken dat je een oliedomme fout hebt gemaakt, bied je excuses aan, stop met drinken, en accepteer de straf die je ten laste wordt gelegd, moge het een geldboete zijn, of wat anders.

marsman
Forum-lid
Berichten: 2388
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 15 apr 2024 11:30

Daarom heb ik een schurfthekel aan advocaten. Je hoort het Roethof bijna zeggen.....
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 15 apr 2024 12:49

Als zoiets "per ongeluk" gebeurt dan zou je na de actie toch iets moeten zien van schaamte, schrikreactie of iets degelijks?
Ik zie haar alleen maar lachen.

leon1
Forum-lid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 15 apr 2024 13:09

marsman schreef: 15 apr 2024 11:30 Daarom heb ik een schurfthekel aan advocaten. Je hoort het Roethof bijna zeggen.....
In dit geval zou een advocaat ook moeten adviseren schuldig te pleiten (al hangt dat af van wat de aanklacht wordt). De rol van advocaat is dan alleen nog maar om te bepalen of de strafmaat in verhouding is.

Die zou nog wel eens lager uit kunnen vallen want deze vrouw al een trail by media heeft gehad. Ze zal vast en zeker genoeg priveberichten hebben ontvangen toen eenmaal duidelijk was wie zij is.
Ride bikes, not tanks!

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 15 apr 2024 13:23

Even terug naar VDP: uiteindelijk mist die het beslissend moment in de koers en dat overkomt hem zelden. Wat hem nog minder vaak overkomt is dat hij dan ook vanuit die positie niet iets probeert. Ik heb die laatste 20km zitten wachten op een VDP-actie en die kwam er niet, terwijl hij toch zeker wel "durft verliezen". Volgens mij had hij gewoon de benen niet, want het kan toch niet dat hij met goede benen niet eens zou proberen mee te gaan met Pidcock?

Zouden we tegelijkertijd geen zwakte van VDP gezien hebben? Stukken van meer dan 15% in langere hellingen ofzo?

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4524
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 15 apr 2024 13:27

kxlight schreef: 13 apr 2024 18:02 Zooooo wat blijft er dan nog over voor Vollering?
Haken die ploegen nu af omdat ze net even wat minder rijdt dan vorig seizoen?
FDJ-Suez... en neemt Specialized mee als fietsensponsor...

https://www.ad.nl/wielrennen/tourwinnaa ... ~a26c065f/

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4524
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 15 apr 2024 13:27

bartdr schreef: 15 apr 2024 13:23 Even terug naar VDP: uiteindelijk mist die het beslissend moment in de koers en dat overkomt hem zelden. Wat hem nog minder vaak overkomt is dat hij dan ook vanuit die positie niet iets probeert. Ik heb die laatste 20km zitten wachten op een VDP-actie en die kwam er niet, terwijl hij toch zeker wel "durft verliezen". Volgens mij had hij gewoon de benen niet, want het kan toch niet dat hij met goede benen niet eens zou proberen mee te gaan met Pidcock?

Zouden we tegelijkertijd geen zwakte van VDP gezien hebben? Stukken van meer dan 15% in langere hellingen ofzo?
Decompressie... AGR is toch geen monument.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16247
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 15 apr 2024 13:36

kxlight schreef: 15 apr 2024 13:27
kxlight schreef: 13 apr 2024 18:02 Zooooo wat blijft er dan nog over voor Vollering?
Haken die ploegen nu af omdat ze net even wat minder rijdt dan vorig seizoen?
FDJ-Suez... en neemt Specialized mee als fietsensponsor...

https://www.ad.nl/wielrennen/tourwinnaa ... ~a26c065f/
Opvallend, maar onder die voorwaarden wel logisch.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5310
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 15 apr 2024 13:40

kxlight schreef: 15 apr 2024 13:27
bartdr schreef: 15 apr 2024 13:23 Even terug naar VDP: uiteindelijk mist die het beslissend moment in de koers en dat overkomt hem zelden. Wat hem nog minder vaak overkomt is dat hij dan ook vanuit die positie niet iets probeert. Ik heb die laatste 20km zitten wachten op een VDP-actie en die kwam er niet, terwijl hij toch zeker wel "durft verliezen". Volgens mij had hij gewoon de benen niet, want het kan toch niet dat hij met goede benen niet eens zou proberen mee te gaan met Pidcock?

Zouden we tegelijkertijd geen zwakte van VDP gezien hebben? Stukken van meer dan 15% in langere hellingen ofzo?
Decompressie... AGR is toch geen monument.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/genoe ... e-strijdt/
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Klein_Verzet
Forum-lid
Berichten: 785
Lid geworden op: 20 okt 2018 10:53

Klein_Verzet 15 apr 2024 14:13

En zo werd de AGR toch een waarlijke demonstratie van een aangekondigde kroniek, waarbij wielrennen weer iets van zijn onvoorspelbaarheid terugkreeg. Tevens mocht Pidcock een oude rekening met Leo en de zijnen laten uitbetalen; naar eigen zeggen was dit Pidcocks tweede AGR-overwinning; de fotofinishmanipulatie zit 'm nog altijd dwars. Mooi. Afijn, MvdP werd mens en bevond zich tussen de gewone stervelingen, maar hij deed een beetje teveel zijn best om geheel anoniem en zonder bezieling naar de meet te rijden. Niet eenmaal kwam hij in de diep rode verzuring. Velen denken dat hij deze AGR aangreep om de vermoeienissen van P-R eruit te fietsen om hoentje fris partij te bieden in LBL tegen ... jawel, Tadej Pogacar.

Plaats reactie