Alles over vakanties op én met de fiets

Loire Blois, chambord Tours

Gebruikersavatar
devriesman
Forum-lid
Berichten: 504
Lid geworden op: 24 apr 2016 18:56
Locatie: Apeldoorn

Gebruikersavatar devriesman 26 dec 2023 16:36

fiedoo schreef: 26 dec 2023 11:24
devriesman schreef: 26 dec 2023 10:01 Voor een deel net alsof je over de Veluwe rijdt. 36 mm is wel fijn. Tegenwoordig dus met de gravelbike.
Probleem is dat er geen van ons een gravelbike heeft en we ook nog doorreizen voor 5 dagen rondfietsen met de racefiets in de Dordogne.
En de ritten die we doen qua afstand en hoogtemeters en tijdsduur zijn de grens voor ons groepje, dus gravel- of mountainbike zou te inspannend worden.
Zal dus een verhard parcours worden of bij een tijdje droog kan een stukje gravel er wel tussen, maar beperkt.
Je kunt overal fietsen. Heb het ook allemaal gedaan met 25 mm. Kamperen en fietsen. Hele rits kastelen bezocht.
Ik laat me hier thuis ook nooit stoppen door een zandweg, rij overal met de racefiets.
Parallel aan de rivieren kun je heerlijk glooiende ritten rijden. Dwars op de rivier korte stijle hellingen. Voor elk wat wils.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5700
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 26 dec 2023 17:09

Allemaal al stijf bedankt! 🤗👍. Verdere info nog altijd welkom.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
BertL
Forum-lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2016 21:22
Locatie: Veenendaal
Contact

Gebruikersavatar BertL 26 dec 2023 21:00

Als je in https://cycle.travel/map een route maakt, kun je die bijvoorbeeld over bestaande, gemarkeerde fietsroutes laten lopen.
Met de rechtermuisknop kun je dan op de site binnen je route op elke plek naar Google Streetview kijken.
Dichterbij ter plaatse gaan kijken, kun je niet komen.
hun fietsen.

Plaats reactie