Vandaag gefietst in 2012
Net even een rondje Posbank en Italiaanse weg gedaan. Nog steeds erg voldaan dat die tegenwoordig zo dichtbij liggen (twee jaar geleden nl. geremigreerd vanuit Randstad naar Achterhoek). Rondje van 68 km goed voor 580 hm. Daarna lekker aan de Chimay rood. Heerlijk!
Vandaag mijn recordafstand verbeterd. Staat nu op 104 km, na ongeveer een jaar in het bezit te zijn van een racefiets. Hiervoor had ik een keer 101 km gereden, maar dat was samen met mn vriendin. Nu een keer alleen zo'n stuk gereden. Een wel bekend rondje bij een aantal neem ik aan:

Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
Waren dat de bordjes van TC Voek ? ,zag de bordje op de dijk bij Wageningen en de Greb.canyon81 schreef:Vandaag een toertocht gereden van de club. Vanuit Nijkerk via Hoenderloo en Eerbeek richting Arnhem en via Veenendaal weer terug. De meeste bekende klimmetjes wel gehad: Posbank, Grebbeberg, Defensieweg, Italiaanse weg. Alles bij elkaar 169 km en 830 hoogtemeters in 5 uur en 23 minuten.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Ja, klopt!Jac Bulls schreef:Waren dat de bordjes van TC Voek ? ,zag de bordje op de dijk bij Wageningen en de Greb.canyon81 schreef:Vandaag een toertocht gereden van de club. Vanuit Nijkerk via Hoenderloo en Eerbeek richting Arnhem en via Veenendaal weer terug. De meeste bekende klimmetjes wel gehad: Posbank, Grebbeberg, Defensieweg, Italiaanse weg. Alles bij elkaar 169 km en 830 hoogtemeters in 5 uur en 23 minuten.
Eenvoud kenmerkt het ware.
Vandaag met de toerders van http://www.despartaan.nl" onclick="window.open(this.href);return false; naar Leimuiden (rondje Braassemermeer) gefietst. Totaal 104 km gereden in een effectieve rijtijd van net geen 3 1/2 uur. Weer op enkele wegen/fietspaden geweest waar ik nog nooit had gefietst.
Route

Route

Gister de Ronde van het Kabouterbier gedaan (La Chouffe Classic). Zeer mooie tocht, perfect uitgepeild, goede bevoorradingen (zelfs 1x bier vlak voor de finish en 1x nadat je gefinish bent). Wij hadden de 108 km met een kleine 2000 hm's gedaan. Niks was vlak, het was steeds klimmen en dalen. Voel de beentjes wel nu...

Laatst gewijzigd door em op 05 jun 2012 18:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Voor mij gisteren ook La Chouffe Classic. De 165 km. Daar bleken bijna 3000 hm in te zitten. Wat een fantastische tocht is dit. Door een heel rustig en gemoedelijk deel van België. Geen massale deelname en alles mooi gespreid starten. (tussen 7.30 en 12 uur) Alles klopte (op de regen bij de start na). Organisatie: TOP.
Oh ja en na 160 km nog even de Rue St. Roch beklimmen is geen kattepis. Profiel Rue St Roch
Garmin: LINK

Oh ja en na 160 km nog even de Rue St. Roch beklimmen is geen kattepis. Profiel Rue St Roch
Garmin: LINK

Laatst gewijzigd door tinn op 03 jun 2012 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Leef! Fiets!
-
kilometervreter
- Forum-lid
Topic heet vandaag gefietst in 2012. Dus niet gister gefietst. Als je gister hebt gefietst open je maar een nieuw topic.
En ja ik heb zelf vandaag gefietst. Na 3 uur had ik het wel weer gezien.
En ja ik heb zelf vandaag gefietst. Na 3 uur had ik het wel weer gezien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Verkeerde been uit bed gestapt?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!