Altijd leuker om iets te kunnen overhandigen dan in een doos te moeten stoppen. En leuk dat Vincenth ook een fototje stuurde om te laten zien hoe ze staan bij zijn fietsvincenth schreef: ↑29 feb 2020 16:59 Setje Aksiums overgenomen van Philippos.
Snelle en prettige communicatie, aardige gast.
Toevallig moest hij donderdag in Groningen zijn, zodat hij heeft aangeboden hier af te spreken om de wielen over te geven. Leuk om hem even te ontmoeten.
De wielen zijn precies zoals beloofd en hij heeft zelfs de sealant aangevuld en nieuwe ventielkernen geplaatst. Topservice.
Kortom topservice, kan hem alleen maar aanbevelen!
@Philippos: bedankt!
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met gebruikers van dit forum
- thestudent
- Forum-lid HC
Jac insgelijks, kan weer vooruit! Veel fietsplezier.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
jwkeij is natuurlijk een topper. En zijn prijzenslag zal ik niet snel meer vergeten
. Ook gewoon gezellig gesprek, helemaal goed.
Ik ga ook nog wat anderen proberen blij te maken met de spullen
Ik ga ook nog wat anderen proberen blij te maken met de spullen
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Goede zaken gedaan met Rajiu. Spullen zijn erg goed onderhouden. Kwam hier perfect ingepakt binnen, nadat de deal snel via whatsapp was beklonken. Dit soort users zorgt ervoor dat ik liever zaken via fiets.nl/forum doe dan marktplaats. 
Philippos is een betrouwbare handelspartner, zowel om aan te verkopen als van te kopen!