Vandaag gefietst in 2010?
Het was veel te mooi weer om te gaan werken dus in plaats daarvan een prachtig rondje op de nieuwe Bulls en gelijk daarna 5 km hardlopen.
Ging lekker. Mag onderdehand ook wel weer eens
Ging lekker. Mag onderdehand ook wel weer eens
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat durf ik heus wel.
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
-
bianchisl3
- Forum-lid
Rondje na het werk: 72km
- geertjan5
- Forum-lid
Hans, volgens mij sta jij nog getrainder aan de start vrijdag dan ik!! Mijn teller kwam vandaag niet verder dan 65.
Met tranen in de ogen, snot over het gezicht, jeuk in de oren en pijn in de keel.
WANNEER GAAN DIE POLLEN NU WEER WEG?!?!
Met tranen in de ogen, snot over het gezicht, jeuk in de oren en pijn in de keel.
WANNEER GAAN DIE POLLEN NU WEER WEG?!?!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Vandaag met zoonlief naar Westenschouwen om wat rondjes door het bos te doen. Heerlijk gefietst met heerlijk weer - moeders ging met onze 2 dochters naar het strand om te wandelen dus mooie combi. We hebben 3 rondjes gefietst en wat wel opviel tov de winter is dat er veel kuilen in de afdalingen zaten waardoor we goed uit moesten kijken.
Ook hebben we nog een ree gezien die vlak voor de fiets wegsprinte en hele grote bosmieren - die lopen zo met een lokdoos op hun rug weg...
Wel nog een lekke band door een doorn in mijn achterband vlak voordat we naar huis gingen.

En eentje van die "oude" man zoals mijn zoon altijd zegt. En idd er moet nog een kilo of 5-10 af als ik dit zo aanschouw. Ben nu 77 kg en streefgewicht is toch wel 70 kg - maar ik moet er meer voor laten dan me lief is - en ik ben nu 1 1/2 jaar rookvrij dus dan komt er wel een kilootje aan ( 2 om precies te zijn)

Ook hebben we nog een ree gezien die vlak voor de fiets wegsprinte en hele grote bosmieren - die lopen zo met een lokdoos op hun rug weg...

En eentje van die "oude" man zoals mijn zoon altijd zegt. En idd er moet nog een kilo of 5-10 af als ik dit zo aanschouw. Ben nu 77 kg en streefgewicht is toch wel 70 kg - maar ik moet er meer voor laten dan me lief is - en ik ben nu 1 1/2 jaar rookvrij dus dan komt er wel een kilootje aan ( 2 om precies te zijn)

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Rondje Halfweg, Stompetoren, Haarlemmerliede, Spaarndam, Santpoort, Bloemendaal, Overveen, Zandvoort, Aerdenhout, Overveen, Bloemendaal, Haarlem-Noord, Spaarndam, Halfweg en weer thuis. Laatste stukje kwam ik in een groepje van De Bataaf terecht en op het Kopje had ik de gele trui in mijn wiel 

fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Gisteren een rondje naar de Posbank gedaan 60 km. Eerste stuk door Westervoort een klein stukje met een groepje van de fietsclub uit Duiven op gefietst. Daarna een paar klimmetjes vanuit Rheden gepakt. Het was echt heerlijk weer. Enig minpuntje was wel de wind. Maar goed dat moeten we maar zien als een goede training he 
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Nog twee dagen woon-werk fietsen naar Rotterdam om vanaf 1 juni naar Den Haag te gaan fietsen. Vanwege het lekkere weer vanochtend een omweg naar werk genomen. Het werk genomen en ik denk dat ik vanmiddag maar wat eerder vertrek kunnen ze alvast even kijken of ze het zonder me kunnen
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Vandaag een heerlijk tochtje gedaan van 50km vanuit Deventer richting Lochem en terug. Wat een weertje, nachtwerk heeft wel zijn voordelen met dit weer 
Ik had een mouwloos shirtje aan en dat was prima te doen. Door de koude weken moeten de armen/benen nog wel wat bijbruinen.
Ik had een mouwloos shirtje aan en dat was prima te doen. Door de koude weken moeten de armen/benen nog wel wat bijbruinen.