In januari nieuw aangeschaft. In de loop van het jaar een paar dingen veranderd zoals het zadel, de banden en uiteindelijk ook de wielen. Ook de stuurpen wat lager gezet. Wat mij betreft een fiets die echt héél veel biedt voor z'n prijs. Erg blij mee. Ongeveer 5000 km probleemloos mee gefietst nu.
foto van je fiets
Mijn Canyon Endurace AL 7.0 RB aan het eind van z'n eerste jaar ook maar eens in het zonnetje zetten. In afwachting van het echte zonnetje...
In januari nieuw aangeschaft. In de loop van het jaar een paar dingen veranderd zoals het zadel, de banden en uiteindelijk ook de wielen. Ook de stuurpen wat lager gezet. Wat mij betreft een fiets die echt héél veel biedt voor z'n prijs. Erg blij mee. Ongeveer 5000 km probleemloos mee gefietst nu.
Laatst gewijzigd door misterx op 29 dec 2022 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is lastig om na een jaar precies dezelfde lichtomstandigheden te hebben bij het fotograferen. De bovenste is overigens het natuurgetrouwst als ik het zo zie..
-
hayes
Terecht! Mooie, goeie fiets!
Je begint ze meer en meer zien.
Je begint ze meer en meer zien.
-
hayes
Het staat er inderdaad niet meer op. 
-
hayes
Sunset rides. 
De ouwe Sensa nog wat aandacht gegeven

De ouwe Sensa nog wat aandacht gegeven

-
El Pistolero
- Forum-lid
Prachtige foto.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.