Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Specialized

walters
Forum-lid

walters 09 dec 2025 18:10

Oei! Zelf er goed afgekomen?

Memento_Mori
Forum-lid

Memento_Mori 09 dec 2025 22:26

Heel kort; frontaal op een auto geklapt met 40 p/u. Hand gebroken, verpletterde bovenlip, snee in de neus (niet de juiste in dit geval), voortanden naar binnen geramt. Al met al 55 hechtingen in lip, neus, gehemelte, 4 dode tanden (2 voortanden en 2 hoektanden), 2 maanden fysio, 5 weken vloeibaar dieet en de Baum afgeschreven.

Ergste was dat dit 10 dagen voor de geboorte van mijn zoon gebeurde, dus de timing was alles behalve goed. Maar goed, nu pak m beet 2 jaar later is alles afgerond met de verzekering. Voor de bovenlip moet ik nog 2 x onder het mes en de tijd zal het leren hoe het verder gaat met mijn tanden. Vooralsnog zijn we in het traject om ze met invisiline bitjes terug in positie te krijgen, daar ben ik nu ca 1.5 jaar mee bezig.

walters
Forum-lid

walters 09 dec 2025 22:39

Dat is niet niks! Gelukkig kun je je zoon nog in de armen sluiten en ervan genieten. Hier ook een passoni door een automobilist kort gereden. Zelf zat ik erop…. Klaplong, lippen afgescheurd (en nu geen gevoel meer erin), wat tanden stuk, ribben natuurlijk gebroken, maar vervelende is dat mijn sleutelbeen los ligt. Dit ondanks een operatie, die dus niet helemaal gelukt is (alles ligt weer los). Probeer toch te blijven fietsen en de SL8 bevalt me uitstekend. Stuurt nog lekkerder dan de passoni of de cannondale supersix.
Dus positief blijven kijken en vast genieten van je SL8. :like:

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 09 dec 2025 23:13

Dat is heftig. Hopelijk een echt volledig herstel en nog belangrijker een gezonde zoon, die binnenkort dan naar school moet. :)
Speciale keuze van de calipers wel.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie