Toch moet ik eerlijk zeggen dat er voor mij nog behoorlijk wat vragen overblijven en dingen die gewoon niet lukken. Ben ook niet de handigste met dit soort dingen
Ik gebruik de open street map, als ik nu naar een adres of kruispunt wil navigeren vraagt de garmin om de naam van de provincie te spellen. welke provincie ik ook probeer hij geeft steeds het volgende aan: Geen resultaat gevonden, pas de zoekparameters aan.
Naar plaatsen navigeren kan wel want die geeft die zelf al aan.
Als ik onderweg een plaats invoer gaat ook alles goed, maar als ik navigeer naar start gaat t ook weer verkeerd. bij het naar start navigeren geeft die opeens geen aanwijzingen bij afslagen en zie ik ook geen roze lijn op t scherm
Wat ook nog wat problemen opleverd is de SDkaart. De osm staat op de sd kaart en dat werkt goed. maar als ik een tocht van bv gpsies op de sd kaart zet kan ik ze niet terug vinden op de garmin, wat wel gewoon werkt als ik de tocht op de garmin zet. Hetzelfde geld voor de dingen die ik gedaan heb. Dit wordt automatisch opgeslagen op de garmin bij geschiedenis/activiteiten, wat ik dan uit kan lezen op garmin trainingcenter. Laat ik dit nu op me sdkaart opslaan kan ik dit met geen mogelijkheid meer terugvinden op trainingscenter.
Bij voorbaat dank