Vandaag gefietst in 2010?
Wegens tijd gebrek twee kleine rondjes gedaan.
Zaterdag: Via Doesburg naar de Veluwe. Op de veluwe wat neppe Strade bianche genomen. Toen via Loenen binnendoor naar Voorst en toen via Zutphen, Hengelo, Zelhem weer naar huis. Circa 90km
Zondag: Via Doesburg naar de Steeg, aldaar omhoog naar de Posbank. Zypenberg naar beneden en toen de Emmapryamide. Toen de brug bij over richting Westenvoort, vervolgens naar Loo, Pannerden, Elten en toen weer naar huis. Circa 80km.
Zaterdag: Via Doesburg naar de Veluwe. Op de veluwe wat neppe Strade bianche genomen. Toen via Loenen binnendoor naar Voorst en toen via Zutphen, Hengelo, Zelhem weer naar huis. Circa 90km
Zondag: Via Doesburg naar de Steeg, aldaar omhoog naar de Posbank. Zypenberg naar beneden en toen de Emmapryamide. Toen de brug bij over richting Westenvoort, vervolgens naar Loo, Pannerden, Elten en toen weer naar huis. Circa 80km.
-
bottecchia
- Forum-lid
Vandaag samen met Gerard de Adri van der Poel Classic gedaan van uit Kalmthout. Want als we dan toch een keer een tocht in Nederland moeten fietsen dan toch zeker één van een Belgische organisatie. 
Leuke rit van 166km met uiteraard de nodige hoeveelheid wind, open vlaktes en water maar ook het gedeelte door het bos bij Kalmthout in de buurt was absoluut de moeite waard.
Leuke rit van 166km met uiteraard de nodige hoeveelheid wind, open vlaktes en water maar ook het gedeelte door het bos bij Kalmthout in de buurt was absoluut de moeite waard.
Het was een mooie week.
Wel een beetje koud soms ,maar veel zon gezien en steeds droog.
En weinig wind.
Maandag Girodag toen waaide het nog.
Hemelvaartweekend lekker iedere dag op pad soms 2 uurtjes soms 4 uurtjes
3 x maal race en vanmorgen toch nog 2 uurtjes op de atb.
Het seizoen komt eindelijk goed op stoom .
En nu,even bijkomen.
Wel een beetje koud soms ,maar veel zon gezien en steeds droog.
En weinig wind.
Maandag Girodag toen waaide het nog.
Hemelvaartweekend lekker iedere dag op pad soms 2 uurtjes soms 4 uurtjes
3 x maal race en vanmorgen toch nog 2 uurtjes op de atb.
Het seizoen komt eindelijk goed op stoom .
En nu,even bijkomen.
Zij is ook tegen
Eindelijk daar was die dan eens de zon! De armpjes licht verkleurd en heerlijk gefietst. 70 km in 2 uur en 5 minuten moet zeggen dat dat nog aardig aanpoten was een toch wel stevige wind. En of ik het nu plan of niet altijd de laatste kilometers heb ik wind tegen
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vandaag niet want zat oa. in de auto vanuit Winterberg.
Daar tussen 13-5 en 16-5 4 dagen heerlijk getrapt, maar wat was het koud. Donderdag en vrijdag kwam het kwik niet boven de 5 graden en zag zelfs 2 graden op mijn klokkie.
Zaterdag iets beter met 8 graden max en zondagmorgen zelfs even de 11 aangetikt.
Ondanks dat toch 450km / 7.700 hm (waarvan 90 op de MTB).
Op naar hogere temperaturen zonder overschoenen en lange handschoenen.
Daar tussen 13-5 en 16-5 4 dagen heerlijk getrapt, maar wat was het koud. Donderdag en vrijdag kwam het kwik niet boven de 5 graden en zag zelfs 2 graden op mijn klokkie.
Zaterdag iets beter met 8 graden max en zondagmorgen zelfs even de 11 aangetikt.
Ondanks dat toch 450km / 7.700 hm (waarvan 90 op de MTB).
Op naar hogere temperaturen zonder overschoenen en lange handschoenen.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vanavond eventjes wat losgefietst. Paar sprintjes/viaductjes, en voor de rest handjes op het stuur. Morgen doe ik met mijn tweede tijdrit van dit seizoen mee. In de omgeving van Arcen (Midden Limburg) is in het grensgebied met Duitsland een ronde uitgezet van 15 kilometer. Voor Nederland ten zuiden van de rivieren toch nog steeds een zeldzaam verschijnsel. Tijdrijden.
Ik ben eerlijk gezegd toch wel wat zenuwachtig. Eigenlijk is 15 km te kort naar mijn zin. Dus waarschijnlijk heb ik morgen na een kilometer al spijt dat ik eraan begonnen ben. Dan nog "maar" 14 km afzien. Jaja, een rare hobby.
Ik ben eerlijk gezegd toch wel wat zenuwachtig. Eigenlijk is 15 km te kort naar mijn zin. Dus waarschijnlijk heb ik morgen na een kilometer al spijt dat ik eraan begonnen ben. Dan nog "maar" 14 km afzien. Jaja, een rare hobby.
-
bianchisl3
- Forum-lid
Vandaag 103 kilometer gereden. Niet slecht op een werkdag. De laatste 50 samen met mijn oudste zoon, gezellig!
[quote="Robbebopper"]Vanavond eventjes wat losgefietst. Paar sprintjes/viaductjes, en voor de rest handjes op het stuur. Morgen doe ik met mijn tweede tijdrit van dit seizoen mee. In de omgeving van Arcen (Midden Limburg) is in het grensgebied met Duitsland een ronde uitgezet van 15 kilometer. Voor Nederland ten zuiden van de rivieren toch nog steeds een zeldzaam verschijnsel. Tijdrijden.
Ik ben eerlijk gezegd toch wel wat zenuwachtig. Eigenlijk is 15 km te kort naar mijn zin. Dus waarschijnlijk heb ik morgen na een kilometer al spijt dat ik eraan begonnen ben. Dan nog "maar" 14 km afzien. Jaja, een rare hobby.[/quote]
Hoi,
Zoals Brabos zeggen: 'Doe ze de boks op'
Niet nadenken met 15km. Gewoon vlammen en blik op oneindig. Doodgaan doe je toch!!
Laat even weten hoe het ging!!
Mvg, Zorro
Ik ben eerlijk gezegd toch wel wat zenuwachtig. Eigenlijk is 15 km te kort naar mijn zin. Dus waarschijnlijk heb ik morgen na een kilometer al spijt dat ik eraan begonnen ben. Dan nog "maar" 14 km afzien. Jaja, een rare hobby.[/quote]
Hoi,
Zoals Brabos zeggen: 'Doe ze de boks op'
Niet nadenken met 15km. Gewoon vlammen en blik op oneindig. Doodgaan doe je toch!!
Laat even weten hoe het ging!!
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock