Misschien, maar Dylan heeft het wel tientallen km alleen geklaard tegenover drie achtervolgers daarom vind ik , in tegenstelling tot de commentatoren op sporza, dat Dylan de man van de dag was. DeLie met zijn leeftijd krijgt nog kansen genoeg om te bewijzen hoe goed hij is, morgen al bijvoorbeeld.
Wielerseizoen 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Gunde het de Lie wel maar de Jumbo’s hadden de koers aardig in de tang!
Mooi dat van Baarle nu al zo goed is, beloofd nog wat voor het klassieke seizoen
Mooi dat van Baarle nu al zo goed is, beloofd nog wat voor het klassieke seizoen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Euh… enige specifieke namen/ploegen? Ben wel benieuwd naar jouw visie hierop.
Wat mij heel erg opviel was dat van Baarle ogenschijnlijk zonder veel moeite dat jagende groepje voorbleef.
En toen hij over de streep kwam zag je wel heel erg veel bottenstructuur. Ergo; heel scherp staan aan de start van het seizoen terwijl andere renners nog duidelijk een “winterbuikje” hadden.
Geen insinuaties hoor, gewoon een observatie
Wat mij heel erg opviel was dat van Baarle ogenschijnlijk zonder veel moeite dat jagende groepje voorbleef.
En toen hij over de streep kwam zag je wel heel erg veel bottenstructuur. Ergo; heel scherp staan aan de start van het seizoen terwijl andere renners nog duidelijk een “winterbuikje” hadden.
Geen insinuaties hoor, gewoon een observatie
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Benoot legde het toch vrij aardig uit en gezien de reacties van de rest in de studio is professionele begeleiding bij veel ploegen nog ver te zoeken. Bij de ploegen waarcdat wel geval is wordt ook goed betaald. Niet zo gek dat de goede renners voor die ploegen willen rijden Wat dat betreft is het niet zo gek dat de verschillen dan zo groot zijn.
Campagnolo Ultra Dork
Jumbo visma die vandaag de indruk wekten (althans via de sporza livestream en de samenvatting) zo ongeveer allemaal gewonnen zouden kunnen hebben. Van Baarle heeft schijnbaar (strava analyse die ik ergens gelezen heb) de winter heel anders getraind. Maar het gaat me om de uiterst dominante ploeg.
UAE, met Pogacar voorop die het in Andalusie ongeveer in z'n eentje oprolde.
Natuurlijk kan er een doel in het voorjaar liggen, maar ik hoop dan wel op een inzakken in april mei. Als de vorm van de individuen zo doorgetrokken wordt, wordt 't toch weinig ongeloofwaardig.
Natuurlijk kan er een doel in het voorjaar liggen, maar ik hoop dan wel op een inzakken in april mei. Als de vorm van de individuen zo doorgetrokken wordt, wordt 't toch weinig ongeloofwaardig.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga er wel vanuit dat er een serieuze vormdip komt in mei/juni.Vicenza schreef: ↑25 feb 2023 21:27
Zo niet, dan wordt het wel bijzonder…..
Koersen als vandaag vind ik wel lastig om te duiden: als je nu als renner al op scherp staat kun je veel sterker lijken tov de m/v die pas rond 1 april gaan pieken.
Knappe zege Lotte ook vandaag
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!