Het Grote Pyeongchang topic
Wat een rit zeg van Nuis.
Dank voor je toelichting. Ik was niet gekwetst hoor. Maar ik miste blijkbaar even de link met die persconferentie. Die was me in het geheel ontgaan. Anders had ik vermoedelijk niet gereageerd.havana schreef: ↑23 feb 2018 07:43 Sorry als ik je gekwetst heb, maar... het was een serieus bedoelde grap, die refereert aan die belachelijke uitspraken van Jan Blokhuijsen. Wat een ontzettend flapdrol dat hij op die persco ineens begint over honden eten. Echt een totale miskleun van iemand die deze spelen helemaal niets gepresteerd heeft (behalve een gouden medaille mislopen door met inferieur materiaal rond te rijden).
Ik heb zelfcensuur toegepast op mijn post.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij had wel een beetje pech dat er eerst een valse start werd veroorzaakt door Poutala en vervolgens bij de kruising mazzel had dat Poutala het aan voelde komen en op tijd opzij ging. Normaal kun je even stayeren bij de laatste kruising (voordeel van binnnenbaan start op 1.000m).
Kortom, Nuis had ook nog sneller gekund in een ideale rit.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Idd, Eigenlijk wel jammer van die 2x pech. Nu was het een hele leuke wedstrijd, het had er misschien wel een epische kunnen zijn. wie er zonder pech aan het langste eind had getrokken blijft koffiedik kijken.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk nog steeds Nuis; die is het hele seizoen zo enorm stabiel en heeft met een van de beste coaches zo goed naar deze piek toegewerkt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
En het is ook een jongen waarbij het vaak net niet is geweest, dat maakt het een heel mooi verhaal. Vanaf eind vorig seizoen lijkt hij echt zijn rust gevonden te hebben en is hij bijna onverslaanbaar op de 1000 en 1500m. Het WK van vorig jaar, het NR in Calgary, het WR laagland in Heerenveen, nu 2x goud, het enige wat nog ontbreekt is winst op een WK sprint. Echt mooi dat het nu allemaal lukt.
Campagnolo Ultra Dork
Achteraf bleek Nuis blij met de herstart. De eerste keer stonden zijn schaatsen bij de start in kapotgetrapt ijs. Dat had hem tijd gekost bij de start.
Man man man, die massastart is toch een stuk spectaculairder dan al die langebaanonderdelen. In ieder geval mooier dan de lange afstanden. Mooi onderdeel, goede aanwinst. Geweldige prestatie van Vd Weijden 
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
Vandaag geprobeerd naar de huldiging van de olympische atleten in Amsterdam te kijken. Na een paar minuten afgehaakt vanwege het manspersoon dat ongeremd in de microfoon stond te schreeuwen. Wie was dat en waarom stond "dat" daar? Genante vertoning.......
Ik denk dat Jan z'n roeping op de kermis heeft misgelopen. Bij de huldiging vond ik 'm ook redelijk irritant.