Vandaag (weer) niet gefietst in 2017
Sterkte...
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
Sterkte, man!
-
i-mac
Sterkte. Soms kan het eens goed doen om je hart te luchten.
Waardeloze klote ziekte, heb mijn vader er ook aan verloren.
Zin om te janken als ik er aan terug denk........
Sterkte en respect, denk aan jezelf.
Zin om te janken als ik er aan terug denk........
Sterkte en respect, denk aan jezelf.
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
- Sweety2008
- Forum-lid
Mijn moeder had ook Alzheimer en is toch nog redelijk snel overleden op 16 febr. 2017. Kwam totaal onverwachts toen ik een dag van te voren nog bij haar was was ze heel opgewekt en vrolijk. De volgende dag is ze overleden. Haar leeftijd was toch al behoorlijk met 88 jaar.
Ghost Nivolet 6LC
Ik zou maar maatregelen nemen, want hier heb je alleen maar jezelf mee. Sterkte in ieder geval.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Sterkte!
Maak joe woar
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Dank jullie wel.
Ja ik had mijn oude dag ook heel anders voor gesteld,maar dat heb je zelf niet in de hand.
Mijn vrouw(Paula) en ik zijn bijna 50 jaar bij elkaar,en hebben altijd een goed leven met elkaar gehad.
Ik zie het als een plicht om goed voor haar te zorgen zolang ik het kan,ze zou het nog te veel beseffen als ze nu in een verpleeghuis word geplaatst,wat ze overigens beslist niet wil.
Maar als het verder gaat zal ik natuurlijk wel wat moeten doen,zolang als ik nog af en toe een paar uurtjes op de fiets kan red ik het zo wel,alleen nu gaat het even niet,ik moet het van dag tot dag bekijken.
Nogmaals bedankt voor jullie wel gemeende reacties.
Ja ik had mijn oude dag ook heel anders voor gesteld,maar dat heb je zelf niet in de hand.
Mijn vrouw(Paula) en ik zijn bijna 50 jaar bij elkaar,en hebben altijd een goed leven met elkaar gehad.
Ik zie het als een plicht om goed voor haar te zorgen zolang ik het kan,ze zou het nog te veel beseffen als ze nu in een verpleeghuis word geplaatst,wat ze overigens beslist niet wil.
Maar als het verder gaat zal ik natuurlijk wel wat moeten doen,zolang als ik nog af en toe een paar uurtjes op de fiets kan red ik het zo wel,alleen nu gaat het even niet,ik moet het van dag tot dag bekijken.
Nogmaals bedankt voor jullie wel gemeende reacties.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020