Je hebt er 13 1/2 uur voor dus je kunt het ook als trainingsrit zienrtimmers schreef:Plannen voor volgend jaar:
- 200 km brevet maastricht 25 maart (mits ik genoeg heb kunnen trainen in de winter)
Plannen 2017
Na een strak gepland en uitgevoerd seizoen 2016 (met o.a. RvV, AGR en Marmotte en een heftige alpenweek) dit jaar die toertochten maar eens rijden die elk jaar om vage redenen weer sneuvelden op de kalender: Ronde van Noord-Holland, Tecklenburg Rundfahrt, Tillf-Bastogne etc.
Daarnaast eens op zoek naar nieuwe gebiedjes: de Eiffel staat hoog op m'n lijstje, Sauerland lijkt me ook prima voor een paar dagen. Rondje IJsselmeer moest er ook maar eens van komen dit jaar.
Paar dagtripjes Ardennen, Zuid-Limburg staan sowieso op de planning.
Voor de jaarlijkse bergweek in september twijfel ik nog tussen Oostenrijk en Italië (in de franse alpen hebben we alles inmiddels wel zo'n beetje gehad).
Na ruim 6000 km in 2016, moet de 7500 km in 2017 toch haalbaar zijn...
Inmiddels rustig begonnen met trainen, maar in januari al 400 km minder dan vorig jaar januari
Daarnaast eens op zoek naar nieuwe gebiedjes: de Eiffel staat hoog op m'n lijstje, Sauerland lijkt me ook prima voor een paar dagen. Rondje IJsselmeer moest er ook maar eens van komen dit jaar.
Paar dagtripjes Ardennen, Zuid-Limburg staan sowieso op de planning.
Voor de jaarlijkse bergweek in september twijfel ik nog tussen Oostenrijk en Italië (in de franse alpen hebben we alles inmiddels wel zo'n beetje gehad).
Na ruim 6000 km in 2016, moet de 7500 km in 2017 toch haalbaar zijn...
Inmiddels rustig begonnen met trainen, maar in januari al 400 km minder dan vorig jaar januari
De voldoening duurt langer dan de pijn...
Zoals iedere fietser hebben we altijd plannen die we ooit willen doen, en ben er vorig jaar dus mee begonnen. Heb altijd grote tochten gedaan, zoals in de Ardennen de marmotte en andere mooie tochten, maar met een gezin was het dus altijd goed plannen. Maar in het jaar 2016 genoeg tijd gehad om alles te kunnen plannen, door mijn situatie dus de koe bij de hoorn gepakt, wat ik altijd al wilde doen en gedaan heb is op fiets vakantie en in nederland geweest heel Nederland door met bepakking, en had prachtig weer in dat jaar, ook meer dan 16 duizend km gereden in 2016 solo maar ook met vrienden. En dit jaar ga ik per maand bekijken welke tochten eraan komen die ik wil gaan rijden, alleen of met mijn maten samen. Een ieder fietser zijn droom, en in de zomer is mijn hoofddoel van Wenen naar Nice over de 10 Alpencols 2500 km en 45000 hm. Deze maand dus al 1000 km met race en mtb gereden aan tochten en solo ritten. Dus gaat goed komen. Ik wenst daarom een ieder op zijn eigen niveau veel fiets plezier komend jaar.
- margriet
- Forum-lid
- Locatie: Le Mont-Dore | Massif du Sancy | Puy de Dôme | Auvergne | Frankrijk
- Contact
Na in 2016 2 maal een 2e plaats in mijn categorie/2 maal 3e vrouw overall in 2 lokale cyclosportieven (Les Copains en L'Etape Sanfloraine) me dit jaar ingeschreven voor de Cyclo des Grandes Alpes. Geen wedstrijd, maar wel in 5 etappes van Menton aan de Middellandse zee naar Thonen aan het meer van Genève met onderweg de nodige Alpencols zodat er aan het einde van de week ruim 17.000 hoogtemeters op de teller zullen staan.
In mei een weekje fietsen daar waar het lekker fietsweer is. En in november toerfietsen en/of MTB-en in Nepal. De voorpret daarvoor gaat ondertussen beginnen.
In mei een weekje fietsen daar waar het lekker fietsweer is. En in november toerfietsen en/of MTB-en in Nepal. De voorpret daarvoor gaat ondertussen beginnen.
Fietsgroet,
Margriet | Les Camélias
Margriet | Les Camélias
Plannen dit jaar
* 40kg verliezen (de eerste 10 zijn een feit)
* Met een WTC meerijden en zodoende beter leren in peloton rijden
* Trois ballons
* een hele resem andere tochten waaronder omloop van vlaanderen, peter van petegemclassic,...
* 40kg verliezen (de eerste 10 zijn een feit)
* Met een WTC meerijden en zodoende beter leren in peloton rijden
* Trois ballons
* een hele resem andere tochten waaronder omloop van vlaanderen, peter van petegemclassic,...
Hier worden de doelen ook wat bijgesteld.alien schreef:Wel, die planning kan in de prullenmand.
Van een meerdaagse rondrit door heel Nederland....
naar het meest westelijke stadje van ons land. Kan ik onderweg nog langs forumlid BartV van WiND Cycleworks en kan ik nog De Smokkelweg en Timmermansweg bij Sluis meepakken. Toch nog een beetje Roubaix-gevoel voor de heroïek.
Tiel - Sint Anna ter Muiden en weer terug, is goed in te passen met de dames thuis.

https://www.google.nl/maps/place/Timmer ... !1e1?hl=nl
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander