Swett Cycles
- Jaap Telder
- Forum-lid
Heb 'de planck" al gevonden maar mijn photobucket wil niet laden. Komt eraan. 
kan er naast zitten hoorhavana schreef:Waar blijven de linkjes, Jaap?
P.S. Verhaal over Ridley klopt volgens mij inderdaad niet. Ken het Ridley-gamma redelijk goed dit zijn geen Ridleys. Of het moeten Ridleys zijn die nooit op de markt zijn gekomen,dat is mogelijk.
Laatst gewijzigd door Monza36 op 26 okt 2016 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
havana schreef:Waar blijven de linkjes, Jaap?
P.S. Verhaal over Ridley klopt volgens mij inderdaad niet. Ken het Ridley-gamma redelijk goed dit zijn geen Ridleys. Of het moeten Ridleys zijn die nooit op de markt zijn gekomen,dat is mogelijk.
Overigens Havana... Ook ik kan het mis hebben hoor....
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
- Jaap Telder
- Forum-lid
Is geen Ridley, heb alle modellen van de afgelopen jaren doorgekeken. Als iemand zegt van wel betwijfel ik dat ten stelligste.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik kan het initiatief op zich wel waarderen , iemand die een business opstart met import en verkoop van "Made in China" artikelen en daar de koper nog een persoonlijke inbreng in laat.
Als je ziet hoe de grote merken het doen die laten je zelfs de kleur niet kiezen. En door hun grote verkoopvolume hebben zij de luxe om hun frame exclusief voor zich te houden. Of dit allemaal betere frames zijn dan de open mold frames laat ik dan maar even in het midden.
Als je in België een "Made in China" frame zelf wil importeren en hier laat spuiten ben je met alle taksen en invoerrechten ook al gauw 1200 Euro kwijt en dan heb je geen garantie en/of aanspreekpunt dichter bij huis.
Ik heb aan de bedenker van SWETT een mailtje met link naar dit topic gestuurd.
Het zou wel leuk zijn als hij zelf zijn kant van het verhaal hier zou posten.
Als je ziet hoe de grote merken het doen die laten je zelfs de kleur niet kiezen. En door hun grote verkoopvolume hebben zij de luxe om hun frame exclusief voor zich te houden. Of dit allemaal betere frames zijn dan de open mold frames laat ik dan maar even in het midden.
Als je in België een "Made in China" frame zelf wil importeren en hier laat spuiten ben je met alle taksen en invoerrechten ook al gauw 1200 Euro kwijt en dan heb je geen garantie en/of aanspreekpunt dichter bij huis.
Ik heb aan de bedenker van SWETT een mailtje met link naar dit topic gestuurd.
Het zou wel leuk zijn als hij zelf zijn kant van het verhaal hier zou posten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Stiekem doet de man toch eigenlijk waar we ook allemaal wel beetje van dromen. Een (eigen) fiets bouwen en in de handel brengen.
En je moet ergens beginnen toch.
En hier stukje van Raven:
En je moet ergens beginnen toch.
En hier stukje van Raven:
Het is natuurlijk koffiedik kijken. En ik ben het met je eens, het is een hoop gebreuzel, maar of de waarheid daadwerkelijk verdraait wordt vind ik ook wel weer wat ver gaan. M.a.w. waar wordt volgens jou de waarheid verdraaid.Marketing dient om een realiteit wat op te leuken, maar niet om de waarheid te verdraaien. Daar mag best op gewezen worden, of moet je gezamenlijk in het vuistje lachen wanneer je iemand dit verhaal als zoete koek ziet slikken en de bestelling van zijn exclusieve high end custom fiets plaatst?
-
swett custom cycles
- Forum-lid
Na het lezen van de negatieve zaken op dit forum, hoop ik werkelijk dat diegenen die het aangaat hun familie en vrienden met meer respect behandelen. Mijn opvoeding heeft geleerd je eerst ergens in te verdiepen alvorens aannames te doen. Gelukkig denkt de rest van Nederland en België er anders over en zullen er altijd lovers en haters zijn van een merk. Geen probleem.. Ik wens jullie verder veel plezier en hoop dat jullie genieten van het commentaar dat jullie op mijn reaktie gaan schrijven. Wij hebben er in ieder geval een hoop plezier mee. Hans Teeuwen kan daar inderdaad nog een puntje aan zuigen
Swett custom cycles staat voor schoonheid en kwaliteit, passie en aandacht voor haar klant. Wij bouwen geen custom frames, maar kiezen met grote zorg, ervaring en de juiste contacten frames die passen bij een grotere doelgroep in een aantrekkelijke prijsklasse. Elke fiets krijgt het persoonlijke karakter van zijn eigenaar want er is vrije keuze in kleur, design en onderdelen. Elk frame is uniek en wordt apart gelakt en genummerd. De verkoop gebeurd direct aan de consument. Swett omarmt fietsen als een life style, want goede fietsen zijn er volgens mij al voldoende, persoonlijke maar weinig.
Swett custom cycles staat voor schoonheid en kwaliteit, passie en aandacht voor haar klant. Wij bouwen geen custom frames, maar kiezen met grote zorg, ervaring en de juiste contacten frames die passen bij een grotere doelgroep in een aantrekkelijke prijsklasse. Elke fiets krijgt het persoonlijke karakter van zijn eigenaar want er is vrije keuze in kleur, design en onderdelen. Elk frame is uniek en wordt apart gelakt en genummerd. De verkoop gebeurd direct aan de consument. Swett omarmt fietsen als een life style, want goede fietsen zijn er volgens mij al voldoende, persoonlijke maar weinig.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Deze vind ik dan weer wel mooiswett custom cycles schreef:................ goede fietsen zijn er volgens mij al voldoende, persoonlijke maar weinig.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
met die laatste zin sla je de spijker op zijn kop inderdaad. ik zou dan daar vooral op inzetten.
verder laat je je wel kennen en reageer je niet slim op dit topic denk ik. dit forum wordt heel veel gelezen en je hier op deze manier presenteren laat als nieuwkomer fietsmerk een bepaalde arrogantie zien, waar de gemiddelde lezer doorheen prikt.
anyway...maakt me niet uit hoor. gratis advies: onderschat fora en social media niet .
verder laat je je wel kennen en reageer je niet slim op dit topic denk ik. dit forum wordt heel veel gelezen en je hier op deze manier presenteren laat als nieuwkomer fietsmerk een bepaalde arrogantie zien, waar de gemiddelde lezer doorheen prikt.
anyway...maakt me niet uit hoor. gratis advies: onderschat fora en social media niet .
is het fietsen aan het her-ontdekken
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Ik vind de houding van een enkeling hier ook wel een beetje jammer*. Als Giant zoiets doet worden ze geprezen en zodra een Nederlandse ondernemer hierin stapt (en volgens mij best wat meerwaarde biedt d.m.v. checks, opbouw, garantie, kleurschema's etc.) dan wordt het met de grond gelijk gemaakt. Het enige voordeel wat de 'grote' merken hebben is de schaal en dat ze daarmee exclusiviteit af kunnen dwingen. Er zijn maar verdomd weinig merken die hun frames niet gewoon kopen maar écht zelf ontwerpen. R&D is grotendeels in handen van de fabriek en aanverwanten.
Vervolgens in een ander topic doodleuk weer over 'Emotie' praten als het over een Colnago, Pinarello of S-works gaat. Die lui van Specialized lachen de ballen uit hun broek.
Vervolgens in een ander topic doodleuk weer over 'Emotie' praten als het over een Colnago, Pinarello of S-works gaat. Die lui van Specialized lachen de ballen uit hun broek.
Laatst gewijzigd door DeletedUser02 op 26 okt 2016 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.