Ik heb ergens gelezen dat je elke hap 40 keer moet kauwen, dus ik heb een magneetje op mijn kaak geplakt en via de cadansmeter van m'n Garmin..... etc....
Zometeen oploaden naar Knaga...
Pijn aan beide knien bij hoge cadans
-
Deleted_User
- Forum-lid
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik denk dat wij dit topic maar eens sluiten er komt alleen maar onzin en het heeft niks meer met de oorspronkelijke vraag te maken.
Nog bedankt aan alle voor de informatie en tips.
Groetjes
Sylvia
Nog bedankt aan alle voor de informatie en tips.
Groetjes
Sylvia
Ghost Nivolet 6LC
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dat is ook wat ik wil zeggen: Ga op zoek naar wat jij prefect vindt, niet naar de perfectie van een ander. Als je met pijn en een chagrijnige kop terug komt van je rit omdat anderen zeggen dat ze met 100rpm beter fietsen ben je niet goed bezig imho.Jans schreef:@Ernie C. Ik hoef mijn lichaam niet eens iedere keer sterker te kunnen maken, als ik er maar plezier in heb. Ik maak mijn hoofd ook niet leeg, maar bedenk juist tijdens het fietsen vaak dingen waar ik eerder niet goed uit kwam.
Dus Sweety, Ernie en ik voelen ons lekker bij onze eigen manier van fietsen. We ervaren het allebei heel anders en hebben toch plezier. En als je denkt dat je "alles" binnen een jaar kunt leren, dan zul je jezelf nog heel vaak tegenkomen en kun je hier nog heel veel posten.
BTW met mijn hoofd leeg maken bedoel ik ook zoveel mogelijk goede ideeën eruit laten komen die erin zitten maar die er niet uitkomen als ik het te druk heb
Campagnolo Ultra Dork