Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Pijn aan beide knien bij hoge cadans

Deleted_User
Forum-lid

Deleted_User 18 mei 2016 19:54

Ik heb ergens gelezen dat je elke hap 40 keer moet kauwen, dus ik heb een magneetje op mijn kaak geplakt en via de cadansmeter van m'n Garmin..... etc....

Zometeen oploaden naar Knaga...

J.Edge87
Forum-lid

Gebruikersavatar J.Edge87 18 mei 2016 19:55

ik had soep...dus hoe moet ik het dan doen? langzamer of juist sneller? want doen de pro soepeters?... lastig, ik wil geen kaakblessure
is het fietsen aan het her-ontdekken

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 18 mei 2016 19:55

Ben je al ergens king of the meal?
Afbeelding

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 18 mei 2016 19:56

Soep, kommetje!
Afbeelding

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 18 mei 2016 19:59

Ik denk dat wij dit topic maar eens sluiten er komt alleen maar onzin en het heeft niks meer met de oorspronkelijke vraag te maken.

Nog bedankt aan alle voor de informatie en tips.

Groetjes
Sylvia
Ghost Nivolet 6LC

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 18 mei 2016 20:18

Dat heb je toch een beetje zelf veroorzaakt....ik heb mezelf nog in kunnen houden, maar sommigen niet meer.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 18 mei 2016 22:10

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Ik ook niet meer!

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 18 mei 2016 22:29

Jans schreef:@Ernie C. Ik hoef mijn lichaam niet eens iedere keer sterker te kunnen maken, als ik er maar plezier in heb. Ik maak mijn hoofd ook niet leeg, maar bedenk juist tijdens het fietsen vaak dingen waar ik eerder niet goed uit kwam.
Dus Sweety, Ernie en ik voelen ons lekker bij onze eigen manier van fietsen. We ervaren het allebei heel anders en hebben toch plezier. En als je denkt dat je "alles" binnen een jaar kunt leren, dan zul je jezelf nog heel vaak tegenkomen en kun je hier nog heel veel posten.
Dat is ook wat ik wil zeggen: Ga op zoek naar wat jij prefect vindt, niet naar de perfectie van een ander. Als je met pijn en een chagrijnige kop terug komt van je rit omdat anderen zeggen dat ze met 100rpm beter fietsen ben je niet goed bezig imho.

BTW met mijn hoofd leeg maken bedoel ik ook zoveel mogelijk goede ideeën eruit laten komen die erin zitten maar die er niet uitkomen als ik het te druk heb ;) .
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie